Specifická TESCO nákupní taška v Malajsii
TESCO přišlo v Malajsii se speciální nákupní taškou z recyklovaného materiálu, která chrání moře a nakupujícím přináší slevu. Když si totiž vezmou tuto tašku, tak se s každým nákupem jim odečte malá částka jako poděkování za jejich ekologické chování.
Světové oceány se utápějí v plastu. V průměru každý obyvatel Malajsie spotřebuje 300 plastových tašek za rok, což celkově činí 9 miliard nákupních tašek. Společnost TESCO jako významný činitel v udržitelnosti při snaze snížit používání jednorázových plastových nákupních tašek zavedl v Malajsii speciální ekologickou nákupní tašku. Na této tašce s natištěním motivem moře a ryb je také čárový kód, který přeměňuje tašku na trvalou slevu, která stimuluje změnu chování v masovém měřítku. Kampaň byla velmi úspěšná, neboť jen v prvním měsíci od zavedení tuto tašku využilo plných 68 procent zákazníků.
Tuto ambientní reklamu pro TESCO vytvořila společnost Gray, Malaysia.
Tvůrci:
Reklamní agentura: Grey, Malaysia
Výkonný kreativní ředitel: Graham Drew
Kreativní ředitelé: Heng Thang Wei, Ronojoy Ghosh, /whiteGREY
Copywriteři: Xin Yi, Shamini Kandiah
Zdroj a foto: adsoftheworld.com
.