O soutěži „VISA CZECH TOP SHOP 2021“

     
Na fotografii ze zahájení soutěže jsou zleva: Jiří Beran, mistoprodeje.cz; Michal Dvorský, T-Mobile; Tomáš Prouza, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR; Zuzana Svobodová, T-Mobile; Marcel Gajdoš, Josef Kunčar, Visa; Petr Ritz, SAMSUNG (partner soutěže).

Soutěž VISA CZECH TOP SHOP 2021 je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Naši inspektoři inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc nominované prodejny. Z 12 vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Titulárním partnerem soutěže je společnost VISA, partnerem je i SAMSUNG – divize průmyslových displejů. Mediálním partnerem je odborný časopis Brands&Stories.

Souhrnná prezentace o soutěži je zdeJakoukoliv zajímavou maloobchodní prodejnu můžete snadno nominovat přes email czechtopshop@mistoprodeje.cz

Soutěž hodnotí zákaznický zážitek podle 8 kritérií:

1. Exteriér provozovny – upravenost a zajímavost
2. Koncept/design
provozovny
3. Navigace/orientace v provozovně případně oddělení či regálu
4. Vystavení/prezentace zboží/služeb
5. POP komunikace včetně probíhajících akcí
6. Cashless Friendly – podpora moderních způsobů placení
7. Digital Signage – využití digitálních nosičů
8. Personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost