O soutěži „CZECH TOP SHOP“

Tato soutěž hodnotí provozovny prodeje zboží a služeb, které na měsíční bázi navštěvují naši inspektoři. Na základě jejich prezentace určí celkové výsledky za daný rok odborná porota. Hodnotí se zákaznický zážitek podle 7 kritérií. Partnerem soutěže je společnost SAMSUNG – divize průmyslových displejů.

1. Exteriér provozovny

2. Koncept/design provozovny

3. Navigace/orientace v provozovně případně oddělení či regálu

4. Vystavení/prezentace zboží/služeb

5. POP komunikace včetně probíhajících akcí

6. Personál – jeho ochota, aktivita a odbornost

7. Digital Signage – využití digitálních obrazovek

Výpočet celkového indexu hodnocení

Hodnocení každého ze 7 uvedených kritérií provádíme na škále 0-100 bodů a celkový index prodejny je aritmetickým průměrem získaných hodnot.