TOP zadavatelé – září 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v září 2018 celkově vynaloženo 6,6 mil. korun.
Na první příčce se umístila společnost Karlovarské minerální vody s 2,5 miliony korun, následovala s velkým odstupem společnost Plzeňský Prazdroj s 992 tisíci korunami. Třetí místo obsadila s mírným odstupem společnost CHATEAU BZENEC se 768 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v září 2018 celkově vynaloženo necelých 1,2 miliardy korun.
Na první příčce se umístila společnost Alza.cz se 156 mil. Kč, následovaná s malým odstupem společností Ferrero Česká, která investovala 152 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Kaufland Česká republika se 128 miliony korun.