Tesco věnuje reklamní čas Ministerstvu zdravotnictví pro odvysílání informační kampaně

Společnost Tesco přenechá v týdnu od 25. března svůj veškerý televizní reklamní prostor osvětové kampani Ministerstva zdravotnictví ČR. Diváci se tak skrze krátké vyprávění dozví, jak se správně chránit proti onemocnění koronavirem.

V tomto náročném období, které prožíváme, se podniky zaměřují na bezpečnost svých zaměstnanců a zákazníků. My v Tescu cítíme důležitost zvyšování povědomí o tom, jak se chránit a bezpečně chovat za všech okolností. To je nyní klíčové v boji proti koronaviru, a proto jsme se rozhodli pomoci. S potěšením vám chci sdělit, že jsme darovali náš zakoupený televizní vysílací čas pro reklamní účely Ministerstvu zdravotnictví k odvysílání osvětové kampaně,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco pro ČR.

Ve 30 vteřinovém klipu si mohou diváci společně s Alenou projít jednoduché každodenní kroky, které jim pomohou ochránit své zdraví i zdraví jejich blízkých. Klip se objeví na 32 televizních kanálech v Česku, jedná se o celoplošné kanály komerčních televizí.

Zdroj a foto: Tesco Stores ČR

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010