1. PRINCIP SOUTĚŽE
Soutěž „Visa Bank Branch of the Year“ je obdobou udělování Michelinských hvězd restauracím. Zaměřuje se na hodnocení zákaznického zážitku podle kritérií vycházejících z nejlepších maloobchodních praktik a aktuálních trendů ve vývoji bankovních poboček. Cílem je ocenit nejen kvalitu zákaznického servisu, ale také práci personálu tuzemských bankovních poboček. V první fázi jsou nominované pobočky hodnoceny každý kvartál na základě devíti kritérií, a to při fyzických návštěvách, které zahrnují i rozhovor s bankovním poradcem a manažerem pobočky. Vítězové jednotlivých čtvrtletí postupují do finálového kola, kde je posuzuje porota složená z manažerů a odborníků v oblasti obchodu, financí a marketingu.
2. PARTNEŘI
Titulárním partnerem soutěže je společnost Visa.
3. PRŮBĚŽNÉ VÝSLEDKY Z JEDNOTLIVÝCH MĚSÍCŮ NAJDETE ZDE.
4. KRITÉRIA CX HODNOCENÍ POBOČEK
Soutěž hodnotí zákaznický zážitek podle 9 kritérií:
1. Exteriér a přístupnost do pobočky
2. Vstup a první dojem
3. Interiér – design, navigace
4. P.O.P. marketing
5. Samoobslužné prostředky
6. Asistence pro mobilní bankovnictví
7. Oddělená místnost pro 1:1 servis a video hovory
8. Finanční poradenství
9. Občerstvení a toalety