O soutěži „VISA BANK BRANCH OF THE YEAR“

1. PRINCIP SOUTĚŽE
Soutěž „Visa Bank Branch of the Year“ je obdobou udělování Michelinských hvězd restauracím. Zaměřuje se na hodnocení zákaznického zážitku podle kritérií vycházejících z nejlepších maloobchodních praktik a aktuálních trendů ve vývoji bankovních poboček. Cílem je ocenit nejen kvalitu zákaznického servisu, ale také práci personálu tuzemských bankovních poboček. V první fázi jsou nominované pobočky hodnoceny každý kvartál na základě devíti kritérií, a to při fyzických návštěvách, které zahrnují i rozhovor s bankovním poradcem a manažerem pobočky. Vítězové jednotlivých čtvrtletí postupují do finálového kola, kde je posuzuje porota složená z manažerů a odborníků v oblasti obchodu, financí a marketingu.

2. PARTNEŘI
Titulárním partnerem soutěže je společnost Visa.

3. PRŮBĚŽNÉ VÝSLEDKY Z JEDNOTLIVÝCH MĚSÍCŮ NAJDETE ZDE.

4. KRITÉRIA CX HODNOCENÍ POBOČEK
Soutěž hodnotí zákaznický zážitek podle 9 kritérií:

1. Exteriér a přístupnost do pobočky
2. Vstup a první dojem
3. Interiér – design, navigace
4. P.O.P. marketing
5. Samoobslužné prostředky
6. Asistence pro mobilní bankovnictví
7. Oddělená místnost pro 1:1 servis a video hovory
8. Finanční poradenství
9. Občerstvení a toalety

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010