TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce května 2016 získala kampaň Veselá kráva

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc květen 2016 se vítězem stala realizace Veselá kráva.

V tomto měsíci se soutěže účastnilo 10 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem květnových realizací se stala kampaň Veselá kráva, která probíhala v řetězcích Ahold a Tesco v období 23.5.-31.5.2016. Zadavatelem realizace byla společnost BEL sýry Česko, a.s. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,7 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,00 bodů, v kritériu celkové produkční provedení 7,8 bodů a nejvíce bodů dosáhla v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala plných 8,30 bodů.

Květnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

„Vizuálně velmi silné,“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Paní docentka Jitka Vysekalová hodnotí tuto vítěznou kampaň následujícími slovy: „Má potenciál vzbudit pozornost, vzbuzuje asociace na předchozí reklamy.“ A dále dodává, že kampaň navíc hraje „na aktuální notu“ bez éček.

  

Hodnocení všech dubnových realizací

Tentokrát celkové zhodnocení květnových realizací uvedli skoro všichni porotci.

Květen si trochu hrál se světlem, ukázal nám hodně 3D v In storu a zavedl do pár brandovaných uliček. Mám z tohoto měsíce celkem dobrý pocit a hned i několik favoritů,“ uvedl šéfredaktor portálu Místoprodeje.cz Petr Frey

Porotkyně Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR zhodnotila celkovou úroveň květnových kampaní jako dobrou. A dále uvedla, že kombinací zvolených nosičů a čistým vizuálem na ni nejvíce zapůsobily kampaně Chio chips a Veselá kráva.

Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic zhodnotil nejen tento měsíc, ale své myšlenky zaměřil i do budoucnosti:

Tento měsíc mi chyběla kampaň, která by nade všechny pozitivně vystupovala a ohromila mě. Ty vizuálně nejzajímavější tohoto měsíce pak pracovaly se stejným formátem – brandingem celé uličky, na což jsme dříve nebývali příliš zvyklí. Jak se to ale stává stále častější praxí, zřejmě brzy přijde doba, kdy nás toto řešení začne nudit a bude třeba hledat něco nového.

 „Potenciál zaujetí pozornosti mají dle mého názoru především expozice Dove a Veselá kráva, které zároveň zajímavým způsobem prezentují a vyzvedávají produkt,“ zmiňuje paní docentka Jitka Vysekalová.

Dobrou zprávou podle porotce Martina Hasilíka ze společnosti Authentica je skutečnost, že se v přehledu tento měsíc neobjevila žádná kampaň, která by dělala instore agenturám a klientům ostudu. „Tak doufejme, že to tak zůstane i v budoucnu,“ dodává na závěr.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz