Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší i pobaví

359 zobrazení

Svátek všech strašidel Halloween, který jsme nedávno oslavili, je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Zákazníci ho v obchodech najdou ve výrazných stojanech se strašidelnou tématikou, které navrhla a vyrobila firma DAGO.

Nový nápoj Fanta Black Blood Orange oslovuje především teenagery a jejich maminky. „Letošním maskotem je upír Drákula, který je podobně jako třeba vydlabaná dýně symbolem Halloweenu. Proto jsme požádali společnost DAGO, aby stojany z tohoto globálního konceptu vycházely,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manager značky Fanta. Dominantou stojanů se proto stal Drákulův hrad. Celkem bylo vyrobeno kolem čtyř stovek kusů. Aktuálně jsou k vidění v prodejnách Billa, Globus, Tesco a Albert. Část jich zamířila také do menších obchodů s potravinami, které pod žádný řetězec nespadají.

Zákazníka při prvním pohledu upoutá velká postava Drákuly, jak se svým hradem v pozadí cení zuby a houpající se netopýr v hradní věži. Původně navrhovaný pavouk nakonec použit nebyl, protože by mohl děsit až příliš. „Společně s Dagem jsme dobře zapracovali všechny kreativní nápady. Projevilo se to i v pozitivních reakcích, kterých se nám ke kampani dostává,“ komentuje Kateřina Třísková první ohlasy.

Technické řešení ušetřilo náklady

Strašidelný dojem na kupující „dýchne“ také díky modelu dřevěné otevřené rakve. „3D prvky mívají tu nevýhodu, že na vystavení zabírají hodně místa. Podařilo se nám zasadit rakev do stojanu tak, že kromě vyvolání působivého efektu obsahuje vystavené produkty, a tím jsme ušetřili prostor,“ popisuje Markéta Čichovská.

Velkou předností této sady je nenákladné provedení z kartonu. Je možné ji flexibilně instalovat na regály a regálová čela nejrůznějších rozměrů. „Jednotlivé díly jsou dobře propracované z pohledu konstrukce a grafiky, takže je lze dopravit do prodejny a zařezat podle potřeby až na místě. Pro klienta to má výhodu ve větší flexibilitě a nižší nákladovosti,“ říká Markéta Čichovská ze společnosti DAGO a dodává: „Coca-Cola HBC se řadí mezi naše stálé zákazníky. Společné strategické myšlení a otevřenost netradičním řešením, jakým je například kombinace ponurých barev s veselou postavičkou upíra, výsledek posunuly vpřed oproti běžným realizacím.“

Zdroj a foto: DAGO