Vítězem VCTS 9/2022 je prodejna iWant v Brně

Zářijovým vítězem zákaznického zážitku Visa Czech Top Shop je nově otevřená prodejna iWant v Brně. Obchod nabízí více než 150 m2 moderního prostoru, ve kterém si zákazníci vyzkouší a koupí kompletní sortiment značky Apple. Najdou tu také autorizovaný servis či možnost vyzvednout zakoupené zboží přes e-shop. V prodejně, která vyniká skvělou navigací pro příchozí zákazníky, se navíc pořádají také pravidelné semináře s praktickými radami jak ze zařízení Apple “dostat co nejvíc“. Obchod se nachází v tradiční zástavbě na náměstí Svobody nedaleko brněnského orloje a do místní historické scenérie tak přináší nový stylotvorný prvek. Naši inspektoři ocenili moderní koncept prodejny s velkými designovými výlohami, které umožní kolemjdoucím nahlédnout dovnitř. Do komplexní péče o zákazníka patří také poskytnutí náhradních telefonů, což jsme se dozvěděli od příjemného a perfektně vyškoleného personálu, který je pro značku Apple tradicí. Vítězi moc gratulujeme!!!

Druhé místo obsadil nový koncept drogerie Teta z dílny MORIS design v Černošicích v Táborské ulici. Jednotlivé části prodejny jsou upraveny tak, aby více odpovídaly potřebám zákazníků – zviditelnění jednotlivých oddělení v očích nakupujícího. Prodejna je prostorná, světlá s příjemnou květinovou vůní v interiéru. Zajímavým konceptem je sjednocení všech stojanů Dekorativní kosmetiky, vše je krásně doplněné a srovnané, což utváří ucelený vzhled sekce, který tak lépe navazuje na celkový design prodejny. Pomocí světelných prvků je tu podpořena marketingová komunikaci směrem k zákazníkům. Inspektorům se velmi líbilo ohraničení regálu Zdraví, který je tímto vyzdvižen nad ostatní sortiment. Díky umístění světelného zeleného kříže, který je viditelný ze všech stran je podpořena navigace na místě a zákazníky přiláká i ze vzdálenějších částí prodejny. Refit se velmi zdařil!!!

Třetí místo v září získala prodejna sportovního oblečení Kilpi ve Fashion Aréně ve Štěrboholech. Krásná, čistá prodejna je viditelná již z dálky a stylové logo společnosti láká zákazníky ke vstupu. Nový design prodejny se inspiruje severskou panenskou přírodou. Unikátním prvkem je lustr, který se rozprostírá přes celý strop a má symbolizovat polární záři. Ten doplňují světelné panely, které zákazníkům prezentují nejzajímavější nabídky. Po vstupu naši inspektoři ihned zaznamenali dobrou navigaci, která jim umožnila orientaci při nákupu. Skvěle je tu rozdělený dámský, pánský a dětský sortiment. Velké plus dáváme také za rozmístění zboží dle sportovních aktivit, na které je určeno. Příjemné a usměvavé prodavačky, ochotné pomoci, skvělý zákaznický zážitek umocňují.