Značka Puma ve Fashion Aréně otevřela rozšířený a redesignovaný obchod

Na konci září otevřela německá značka Puma nově rozšířenou a zmodernizovanou prodejnu v pražském outletovém centru Fashion Arena Prague Outlet. Ta má nyní velkorysých 337,25 m2 čisté obchodní plochy. Zákazníci tak mohou vybírat ze širší nabídky pánského, dámského i dětského sportovního a volnočasového oblečení a vybavení.

V Industriálně laděném interiéru prodejny Puma dominuje převážně černý kov. Přehledně situované subtilní konstrukce nechávají vyniknout barevným kolekcím oblečení, obuvi a vybavení. Přitom zjednodušují zákazníkovu orientaci v prostoru. Vše je doplněno lightboxy nadstandardních rozměrů, které zákazníkovi zprostředkovávají nejnovější informace o značce a výjimečných nabídkách v tomto obchodě.

2022 je pro nás rokem změn a zásadních úprav prodejních ploch našich klíčových značek. Puma je jednou z nich a jsme velice rádi, že se rozhodla pro tak zásadní modernizaci prostor. Ostatně zákazníci nyní obchod Puma najdou na novém místě, protože rozšíření původního obchodu už nebylo možné. Nyní jej naleznou vedle obchodu LiuJo. Pevně věříme, že tyto změny pozitivně ocení nejen značka, ale především i sami zákazníci,“ přibližuje modernizaci Lenka Čapková, ředitelka outletového centra Fashion Arena Prague Outlet.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010