Moderní obchod v kulisách historického centra? Prodejna iWant v Brně získala ocenění Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop převzal další z letošních finalistů. Za měsíc září se jím stala prodejna obchodů se sortimentem produktů Apple iWant v Brně. Inspektoři soutěže jí udělili vysoké známky za skvěle uchopený moderní design i výtečný personál. Prodejna, která otevřela své dveře brněnským zákazníkům letos v srpnu, tak může bojovat o titul nejlepší kamenné prodejny roku 2022 po boku dalších jedenácti vítězů každého měsíce.

Jen pár kroků od brněnského orloje láká nová prodejna zákazníky k vyzkoušení, nákupu nebo vyzvednutí oblíbených technologických produktů. Koncept exteriéru přitom její designéři vyřešili velmi citlivě, aby zapadal do historického jádra náměstí Svobody. Interiér pak upoutá čistým vzhledem, přehledností a usměvavými konzultanty. Součástí jsou i prostory pro pravidelné semináře, kde se zákazníci dozví, jak se o produkty správně starat a jak s nimi co nejefektivněji zacházet.

Slavnostní předání ocenění za měsíc září proběhlo přímo v prostorách prodejny ve čtvrtek 3. listopadu za účasti partnerů soutěže i zástupců obchodu. „Ocenění Visa Czech Top Shop jsme přijali s velikou radostí. Těší nás, že můžeme našim zákazníkům poskytnout kvalitní služby nově i v samotném srdci Brna a přivítat je v této krásné prodejně,“ řekl Luboš Řepka, Area Sales Manager, iWant Apple Premium Reseller.

Nadšení neskrývali ani samotní zaměstnanci: „Já zde aktuálně vypomáhám se zaběhnutím nové prodejny. Mou domovskou prodejnou je ta v Karlových Varech, ale díky svým zkušenostem mohu pomoci nastavit všechny důležité procesy i zde. Moc se mi tady líbí, zejména ty otevřené prostory, kdy máme neustálý kontakt také s tím, co se odehrává na ulici a je to moc příjemné. Ocenění si moc vážíme,“ řekla Evgenia Nikitina, Sales Expert – SMB Specialist iWant Apple Premium Reseller.

„Soutěž si klade za cíl ocenit unikátní zákaznickou zkušenost v kamenných obchodech po celém Česku. Během hodnocení klademe důraz na takové prvky jako jsou exteriérová a interiérová designová řešení, navigace v prostoru, využití digitálních prvků, přístup personálu a samozřejmě také podpora moderních způsobů placení,“ vysvětluje za titulárního partnera soutěže Josef Kunčar ze společnosti Visa.

 

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop je od roku 2021 udělováno ve spolupráci se společností Visa kamenným prodejnám po celém Česku.

Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích:

  • Exteriér a interiér provozovny – upravenost a zajímavost
  • Design provozovny
  • Orientace v provozovně, případně v oddělení či regálu
  • Prezentace služeb
  • POP komunikace včetně probíhajících akcí
  • Cashless Friendly – podpora moderních způsobů placení
  • Digital Signage – využití digitálních technologií
  • Personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost.

Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze.