Hravý design prodejny Manumi přímo vybízí k tvoření

Velkou změnou prošly korálky.cz – nyní Manumi – podle nového Brand manuálu. Ten se promítl nejen do samotné značky a online obchodu, ale i do interiérů prodejen. Původně zamýšlený lehký facelift se nakonec proměnil v kompletní redesign poboček, které získaly novou identitu. Nový koncept navrhla a realizovala společnost MORIS design.

Tvoření a kreativita září až na ulici. Zákazníci tak mají chuť ihned vstoupit, a to hlavně díky hravému barevnému designu. Interiér obchodu nejenže šikovně prezentuje podstatu značky a nabízeného zboží, ale zásadně přispívá i k navigaci v prodejně.

Hravě a přehledně

V prodejně najdete opravdu rozmanitou nabídku produktů pro tvoření – od korálků, přes macramé potřeby až po pomůcky pro výrobu svíček. Drobné zboží jednoduše vynikne na vizuálně neutrálních stojanech. Ty jsou podpořené barevnou navigační grafikou, díky které zákazník ihned ví, kde najde potřeby pro svou tvorbu. „Vše pro náramky z minerálů“ nebo nápis „Vše pro macramé“ na barevném pozadí jasně značí kategorie produktů, které jsou tak nepřehlédnutelné již od vchodu.

Komunikace směrem ke kolemjdoucím

Komunikace se posílila nejen uvnitř prodejny, ale i směrem na ulici. Původní postery ve výloze nahradily světelné T-boardy na čelech gondol. Ty přitáhnou pozornost kolemjdoucích a svým nevšedním designem i výraznými barvami lákají k nakouknutí do prodejny. Designéři celkově prodejnu omladili a zpřehlednili, aniž by byl nutný zásah do sortimentu.

Designovou třešničkou na dortu je obvodový LED neon symbolizující navlékání korálků na šňůru, který chytře propojuje regály po celém obvodu prodejny.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010