TOP zadavatelé – únor 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v únoru 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v únoru 2018 celkově vynaloženo 2,6 milionu korun.
Na první příčce se umístila společnost Nestlé Česko s 813 tisíci Kč, s malým odstupem následuje společnost UNILEVER ČR se 765 tisíci Kč. Třetí místo obsadila společnost Brown-Forman Czechia se 162 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v únoru 2018 celkově vynaloženo 905 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost SAZKA se 125,5 mil. Kč, následovaná s menším odstupem společností Kaufland Česká republika, která investovala 103,8 miliony korun. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble International SA Operations s 98,3 mil. Kč.