TOP zadavatelé – říjen 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v říjnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v říjnu 2018 celkově vynaloženo 6,6 mil. korun.
Na první příčce se umístila společnost Nestlé Česko s 252 tisíci korunami, následovala s nepatrným odstupem společnost Hamé s 241 tisíci korunami. Třetí místo obsadila společnost Víno Mikulov se 177 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v říjnu 2018 celkově vynaloženo 1,3 miliardy korun.
Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s rovnými 200 mil. Kč, následovaná společností Lidl Česká republika, která investovala 182 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost ŠKODA AUTO se 142 miliony korun.