TOP zadavatelé – říjen 2018

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v říjnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v říjnu 2018 celkově vynaloženo 6,6 mil. korun.

Na první příčce  se umístila společnost Nestlé Česko s 252 tisíci korunami, následovala s nepatrným odstupem společnost Hamé  s 241 tisíci korunami.  Třetí místo obsadila společnost Víno Mikulov se 177 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v říjnu 2018 celkově vynaloženo 1,3 miliardy korun.

Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s rovnými 200 mil. Kč, následovaná společností Lidl Česká republika, která investovala 182 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost ŠKODA AUTO se 142 miliony korun.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010