TOP zadavatelé – říjen 2018

457 zobrazení

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v říjnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v říjnu 2018 celkově vynaloženo 6,6 mil. korun.

Na první příčce  se umístila společnost Nestlé Česko s 252 tisíci korunami, následovala s nepatrným odstupem společnost Hamé  s 241 tisíci korunami.  Třetí místo obsadila společnost Víno Mikulov se 177 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v říjnu 2018 celkově vynaloženo 1,3 miliardy korun.

Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s rovnými 200 mil. Kč, následovaná společností Lidl Česká republika, která investovala 182 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost ŠKODA AUTO se 142 miliony korun.