Reklamní investice – listopad 2019

290 zobrazení

V listopadu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 11 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V listopadu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 11 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: tisk (28 %), TV (7 %), OOH* (6 %), rádio (5 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 6,8 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (2,4 miliard korun). Rádio (820 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (549 milionů korun).

* Outdoor a OOH TV nebudou v roce 2019 obsahovat data od společnosti Media Channel.

Byla ukončena spolupráce se společností POS Media (Instore).

Do dat byla doplněna říjnová data společnosti Cinema City Czech (Cinema).

Společnost Cinema City Czech (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá listopadová data.

Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com