Ocenění TOP In-store realizace měsíce srpna 2019 získala kampaň PURINA

338 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc srpen se stala realizace PURINA.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň PURINA. Tato kampaň, která za POS materiály použila kartonové vystavení 4 paletí, probíhala v srpnu 2019 v řetězci Globus. Zadavatelem realizace byla společnost Universal Promo Solutions, klientem byla společnost Nestlé pro svoji značku krmiva Purina. Kreativní agenturou byla také společnost Universal Promo Solutions a realizátorem byla společnost Eclipse Print a.s.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,27 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 6,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 7,6. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,4 bodu.

Srpnové realizace hodnotila porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Kočičí palác se vším, co k tomu patří,“ uvádí Václav Koukolíčekze společnosti TESCO Stores ČR. „Srdce majitele koček jistě zaplesá.

Dobrý nápad nevyužil potenciál naplno, s ohledem na málo výraznou barevnost,“ zhodnotil realizaci Petr Majerik.

„Nápaditá, milá prezentace, vhodně se přibližuje smýšlení majitelů mazlíčků,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Příjemné, hravé, trochu kýčovité, ale cílovou skupinu (majitele a milovníky koček) zaujme,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Mít kočku tak hned kupuji,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Zajímavé paletové vystavení, hodně místa pro produkt. Hodně se mi líbí komunikace dárku. Normálně by se to řešilo pomocí samostatného „áčka“ ale tady si dal někdo záležet a vyřešil zobrazení informací mnohem kreativnější formou. Palec nahoru.“

Hodnocení všech srpnových realizací

„Skoro to vypadá, že se jelo ještě hodně v prázdninovém modu, s dobrými nápady se dost šetřilo a realizace považuji za podprůměrné. Běžná paletová vystavení nebo brány jsou už běžným koloritem. Jediná realizace, která trochu vyčnívala byla Purina.“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

„Tentokrát mě zaujal pouze domeček pro mazlíčky a kapsle na shelfstoperu LOR. Jinak jsem nic nového ani zajímavého neshledala,“ říká Blanka Bukovská.

„Tento měsíc u mně vítězí mega podlahová grafika Pepsi, která je nepřehlédnutelná díky výrazným barvám,“ uvádí Petr Majerik.

Nejvíce oceňuji realizaci PEPSI, která navazuje na celkovou komunikaci značky a svou poutavostí a elegancí zaujme pozornost nejen „skalních konzumentů“ tohoto nápoje,“ uvádí Jitka Vysekalová.

„Po několika měsících kvalitativně relativně vyrovnaných kampaní je pro mne tento měsíc přehledem realizací lepších i horších,“ uvádí Alexandr Stojčev. „U horších doufejme do budoucna ve zlepšení. Z těch dobrých bych rád upozornil na Purinu. Líbí se mi kreativní nápad, samotné zpracování i to, že bylo myšleno i na dostatek místa pro samotný produkt. Zajímavá a netradiční je i komunikace dárku za nákup produktu. Jen tak dál.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz