Úspěšný Dedoles poprvé rozjel v Česku kampaň i v televizi a rádiu

1544 zobrazení

E-shop Dedoles, který inspiroval k nákupu udržitelné módy s originálním designem už více než 300 000 zákazníků z několika zemí, odstartoval svou první českou reklamní kampaň, která míří i mimo online prostředí. Na televizních obrazovkách, v kinech či v rádiu chce Dedoles veřejnost dále inspirovat k zodpovědnosti k sobě samým i budoucím generacím – skrze zachování individuality a nákupem udržitelných produktů. Originalita spuštěné reklamní kampaně zároveň spočívá v tom, že se v televizi objeví také nejlepší ze spotů, které mají točit fanoušci této slovenské značky.

„Zákazníci u nás najdou módu s originálním designem, která je vystihuje, a ze které budou mít radost a také dobrý pocit. Neprodáváme jen ponožky, legíny či mikiny, máme jasnou filozofii: chceme lidi učit respektu a zodpovědnosti k sobě samým, přírodě i budoucím generacím. Abychom pozitivním způsobem inspirovali masy, musíme růst a naše činnost musí být ještě více známá. I proto jsme se rozhodli pro reklamu v televizi, která má stále největší zásah a patří k nejdůvěryhodnějším médiím,“ vysvětluje Martina Rypáková, brand manažerka Dedoles.

Hlavním tématem reklamy od agentur Work&Hugs a SORRYWECAN režírované Rolandem Wraníkem je svoboda rozhodnout se obléci si právě to, co člověka nejvíce vystihuje a vyjadřuje jeho náladu a individualitu. Video přechází mezi přírodním prostředím, kde lidé čerpají inspiraci, a urbanistickým, ve kterém se každodenně pohybují. Přírodní scenérie se natáčely například okolo nejkrásnějšího stromu Evropy 2014 v Hájnej Novej Vsi. Městské záběry pak vznikaly na střeše bratislavského domu Istropolis.

Kampaň odstartovala 1. října na kanálech PRIMA Group, v kinech, onlinu a na sociálních sítích 14. září. Od 1. do 16. října běží také na rádiu Kiss, Beat a Country. Pracuje s claimem “Dedoles – spojený s přírodou, inspirovaný tebou”, který odráží filosofii e-shopu. Podle ní mohou lidé dát přednost produktům z kvalitních materiálů, jež kladou důraz na etiku a udržitelnou výrobu.

E-shop zároveň vyzval své fanoušky, aby natočili svůj vlastní spot “jak vidíš Dedoles ty”. Ten nejlepší bude odvysílaný v rámci televizní kampaně. Dedoles tak chce zákazníky ještě více zapojit do svých aktivit. S pomocí zákazníků také letos plánuje vysadit 40 000 stromů. Jeden strom Dedoles zasadí při nákupu každého páru veselých eko ponožek Zasaď strom. Další díky příspěvkům Dedoles drobné, které zákazníci nechávají na vysazování stromů při svém nákupu. Touto cestou vybral již více než půl milionu korun.

Zdroj a foto: Dedoles