Ocenění TOP In-store realizace měsíce listopadu 2018 získala kampaň Lindt vánoční jízda s Teddym

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc listopad 2018 se vítězem stala realizace Lindt vánoční jízda s Teddym.

V tomto měsíci bylo přihlášeno rekordních 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň Lindt vánoční jízda s Teddym, která v řetězcích Tesco za POS materiály použila vánoční sáně, nafukovacího Teddy, dárky a stojany. Zadavatelem realizace byla společnost Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o., kreativní agenturou Studio Fresh a realizátorem byla společnost Eclipse.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,87 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála o historicky rekordních 1,94 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci plných 9,2 bodu.

Listopadové realizace hodnotila porota opět v počtu šesti osob, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – člen redakční rady portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories,

Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Tak takhle to má vypadat. Názorný příklad, jak vypadá stoprocentně odvedená práce,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Paletové ostrovy s výrazným symbolem značky zapadají do předvánoční atmosféry a upoutají pozornost,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Realizace okázalá a nepřehlédnutelná. Oživila předvánoční místo prodeje a musela upoutat každého kolemjdoucího nakupujícího,“ hodnotí vítěznou Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Extrémně praktické ve smyslu využití prostoru pro umístění co největšího množství produktu,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Jednoduchý a precizně zpracovaný nápad má za výsledek nepřehlédnutelnost na prodejní ploše a 100 % fit na hodnoty značky. Krása.“

Hodnocení všech listopadových realizací

„Jasným vítězem jsou čokolády Lindt, skvěle zvládnuté vystvavení, profesionálně zpracované,“ uvádí Václav Koukolíček.

„Tentokrát se mi líbila vhodná práce s LED zvýrazněním, nápaditost realizací na druhotných umístěních i kreativita a design některých realizací,“ hodnotí vítěznou realizaci Blanka Bukovská.

 „Tento měsíc jsme mohli vidět kvalitativně široké spektrum komunikace od té „méně zdařilé“ až po skvělou ukázku instore realizace,“ říká Alexandr Stojčev. „Za mne osobně je vítězem tohoto měsíce Lindt. Kombinuje v sobě maximální prostor pro vystavení produktu, kreativní nápad, dobré produkční zpracování a vysokou vizibilitu na prodejní ploše. Navíc realizace zcela odpovídá positioningu značky. Je vidět, že vše vznikalo u profesionálů. Spousta dalších zadavatelů by si mohla z této realizace vzít inspiraci.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Generálním partnerem tohoto portálu je společnost Intelecta. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one a HL Display a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories a POS Media.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Śéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010