Společnost RAJA výrazně navyšuje v ČR a SR svůj obrat

Společnost RAJA, která se zaměřuje primárně na B2B segment v oblasti obalových materiálů a produktů, výrazně navyšuje v České a Slovenské republice svůj obrat. Ke konci roku 2021 očekává v obou zemích 50% nárůst. Hlavní podíl na tom má rozvoj e-commerce a období covidu.

Společnosti RAJA se podařilo v České republice navýšit za období leden – září 2021 obrat o téměř 50 % oproti stejnému sledovanému období v roce 2020. Raja tak očekává dosažení obratu za 2021 více jak 200 milionů korun. Stejný trend potvrzují také čísla na Slovensku. RAJA zde eviduje ke konci září obrat necelé 2 mil. EUR, což je v meziročním růstu navýšení o 57 %. Předpoklad pro konec letošního roku je obrat ve výši 3,2 mil. EUR.

 ​​„Naše společnost se neustále rozvíjí a roste. Mám radost, že se nám v obou zemích oproti loňskému roku podařilo, především díky e-commerce, navýšit obrat přibližně o polovinu. Kromě růstu jsou pro nás ale důležité i další věci, jako je například orientace na udržitelnost a životní prostředí,” hodnotí výsledky firmy Gabriela Fabiánová, ředitelka pro CZ a SK společnosti Raja. ​​Na poslední čtvrtletí roku jsme velmi dobře přichystáni, aktuální zásoba skladů je již zcela připravena na předvánoční sezónu. Většina našich produktů je navíc skladem a dodáváme do 72 hodin,” upřesňuje Fabiánová.

 

 

Inovativní novinky a široké potfolio

 Raja má ve své nabídce již 3000 dostupných produktů a stále svou značku rozšiřuje. Mezi zajímavé a inovativní produkty našeho portfolia patří například BOXFIL, který chytře nahradí přístroje na výrobu výplně. Jedná se o recyklovatelnou papírovou výplň v boxu, která se zformuje hned po vytažení z krabice. Je tedy manuální a přitom šetří spoustu místa a práce,” popisuje novinky společnosti RAJA Gabriela Fabiánová. Mezi další zajímavé novinky patří naopak ovinovací balicí stroj, který je určený k balení objemných a neforemných balíků  a jeho výhodou je především urychlení balení a zvýšení produktivity práce. Je dostupný v automatické i manuální verzi.

I přes neustálý růst si zakládáme na tom, že je většina našich výrobků lokální – 86 % všech produktů je vyrobeno v Evropě, stejně tak 95 % všech našich dodavatelů je z Evropy,” dodává Fabiánová. Mezi nejčastěji prodávané výrobky i přes inovativní přístup k balení stále patří klasické kartonové krabice (jejich prodej vzrostl o 29 %), poštovní obaly (+ 33,8 %) a výplňový materiál (+ 31,7%).

 

Ekologické směřování firmy

RAJA se od svého vzniku zaměřuje na udržitelný růst a proto se zasazuje o ekologický přístup v logistice, který je vzhledem k růstu spotřeby materiálů a rozvoje e-shopů čím dál důležitější. To se odráží mimo jiné ve snaze o snížení množství odpadu při balení prosazováním oběhového hospodářství a ve snaze zvýšit informovanost firem.  V rámci svého závazku RAJA nakupuje u místních dodavatelů v Evropě za účelem snížení emisí CO2 z dodávek.

Zdroj a foto: RAJA