Hornbach se s novou službou opět vzdaluje konkurenci a prodlužuje záruku trvale nízkých cen

Záruka trvale nízkých cen Hornbachu garantuje výhodnou cenu nejen v době nákupu, ale nově se vztahuje i na již uskutečněné nákupy. Síť projektových marketů Hornbach nabízí garanci nízkých cen po dobu až 30 dnů ode dne zakoupení zboží, a to včetně nákupů na e-shopu.

Trvale nízké ceny jsou zákazníkům sítě projektových marketů Hornbach dobře známy. Záruka trvale nízkých cen znamená, že v Hornbachu nejsou žádné akce nebo slevy, ale celoročně výhodné trvale nízké ceny. „Pokud by přesto došlo k tomu, že zákazník najde výrobek u jiného prodejce výhodněji, doplatí mu Hornbach rozdíl cen. Cenová záruka ale nově platí i zpětně na Hornbach ceny. Zákazník tak může ušetřit i po nákupu, kdy má svůj projekt, například renovaci koupelny, již hotový,“ vysvětluje David Kolář, marketingový ředitel sítě projektových marketů Hornbach.

Cenová garance nově i po nákupu

Nově Hornbach nabízí svým zákazníkům možnost ušetřit i po nakoupení v pohodli domova. Jde totiž ve své záruce trvale nízkých cen ještě dál, a vrací zákazníkům rozdíl cen, v případě, že by došlo k jejich snížení do 30 dnů po uskutečnění nákupu. Rozdíl ceny obdrží zákazník ve formě kreditu na svůj zákaznických účet.

Jak funguje prodloužená záruka trvale nízkých cen

Hornbach nabízí zákazníkům vedení digitálního zákaznického účtu ve své Hornbach aplikaci. Během nákupu nebo poté stačí nahrát nový účet za realizovaný nákup do této aplikace, a automaticky se na něj začne vztahovat prodloužená záruka trvale nízkých cen.   Zákazníkům s aktivním zákaznickým účtem se v případě, že se jimi zakoupený výrobek v Hornbachu do 30 dní od data platby zlevní, vrátí rozdíl cen formou kreditu na příští nákup přímo na zákaznický účet,“ uvádí David Kolář z Hornbachu.

Kredit následně snižuje celkovou částku následujícího nákupu v kamenném obchodě nebo e-shopu Hornbach. Doplatek lze uhradit jiným platebním prostředkem dle vlastního výběru. Kredit je sice vždy potřebné využít v plné výši, ale v případě, že je jeho aktuální výše vyšší než hodnota objednávky, zůstane jeho zbývající hodnota na zákaznickém účtu Hornbach.

Prodloužená záruka cen platí pro všechny majitele českých zákaznických účtů Hornbach. „Díky této aplikaci má navíc zákazník stále přehled o realizovaných nákupech a v případě, že potřebuje něco dokoupit, ví přesně, jaký výrobek už doma má,“ dodává David Kolář.

Kampaň

Hornbach podpoří start prodloužení záruky trvale nízkých cen komunikační kampaní, která bude spuštěna začátkem října. Využije média z oblasti printu formou klasických inzerátů i advertorialů, v online bude důraz na sociální sítě s využitím naučného videa a kampaň doplní spoty v rádiu. Komunikace v místě prodeje zahrnuje standardní branding projektových marketů a letáky.

Strategie prodloužené záruky trvale nízkých cen se však vyjma úvodní kampaně stane neoddělitelnou komunikační linkou společnosti Hornbach.

Podpořeno výzkumem

Síť projektových marketů Hornbach zrealizovala společně s agenturou Ipsos průzkum monitorující spotřebitelské chování v ČR. Tracking výzkumu na slevy, který se uskutečnil v období mezi 11. a 21. srpnem letošního roku, zjišťoval posun v chování spotřebitelů po pěti letech na reprezentativním vzorku respondentů. Zopakovaly se otázky z průzkumu, jež Hornbach nechal provést v roce 2016. Výsledky prokázaly mimo jiné i to, že až 41 procent respondentů zažilo situaci, kdy se ceny jimi zakoupeného zboží snížily bezprostředně po nákupu. Většina dotazovaných tuto situaci označovala za zklamání, někteří ji však považovali za normální. Dalším zásadním zjištěným, které odlišovalo spotřebitelské preference v nakupování po uplynutí pětiletého období, je fakt, že až 65 procent respondentů odkládá pořizování určitého zboží na chvíli, kdy se objeví v akci. Na druhou stranu, 62 procent dotazovaných využije slevy pouze občas.

Zdroj a foto: Hornbach