MORIS design získal dvě zlata v odborné soutěži

„Máme neskutečnou radost a máme pocit, že naše úspěšná cesta nezná hranice. V rámci další soutěže ,,Duhový paprsek“, jsme si odnesli dvě zlata v důležitých kategoriích,“ říká Adam Klofáč, spolumajitel společnosti MORIS design. 

Jaké dvě kategorie to byly? A co porotci na těchto projektech oceňovali?

  • Cena Sdružení dodavatelů pro signmaking za celkové řešení, které pracuje s nejnovějšími technologiemi za projekt O2 digitální expozice.

Náhled do budoucnosti digitálního retailu byl představován na sedmi prezentačních stojanech, nabitých nejnovějšími technologiemi jako jsou BIG data, Face scan, Digital signage, Monitoring pohybu zákazníků, Demografie zákazníků, Elektronické cenovky a další. ,,K tomu jsme vyvinuli multifunkční stojany, které se jednoduchým sklopením středového kruhu mohou upravit dle potřeb,“ doplňuje Adam Klofáč.

  • Cena České marketingové společnosti za komplexní řešení prostoru s využitím netradičních technologií za projekt FOOTSHOP BUCHAREST.

,,Náš tým skvěle zvládl začátek úspěšné cesty, kdy jsme realizovali obchod v rumunské Bukurešti,“ říká k druhému oceněnému projektu Adam Klofáč. ,,Prostor bývalé cukrárny jsme zrekonstruovali s důrazem na zachování genia loci. Bezešvé jekly, neviditelné sváry, kalená skla se specifickým zaleštěním hran. Pokladní pult a pult pro 3D tiskárnu jsme postavili až na místě z italských černých luxfer. Ve druhém podlaží je výstavní prostor a VIP lounge poskytující výhled na dominantní lustr od společnosti Lasvit. Nejde tu jen o tenisky, jde i o design, umění, sběratelství a společenský status.

Naše péče na 107 %, kterou do projektů dáváme, se vždycky projeví,“ uzavírá Adam Klofáč spolumajitel firmy MORIS design.

 

Zdroj a foto: MORIS design