Společnost LG ELECTRONICS se svou kultovní chladničkou INSTAVIEW překonala hranici milionu prodaných produktů

Společnost LG Electronics překonala se svou prémiovou chladničkou InstaView hranici milionu prodaných kusů. Chladnička na trh vstoupila v roce 2016 a tohoto významného milníku dosáhla právě tento měsíc. V průměru se denně prodá více než 700 chladniček a k dispozici je přibližně ve 150 zemích na šesti kontinentech.

Prémiová chladnička LG InstaView Door-in-Door je navržena tak, aby povýšila kulinářský životní styl a nabídla rovnováhu mezi vzhledem a samotnými funkcemi chladničky. Pochlubit se může stylovým designem a praktickými prvky, které získaly uznání od některých z nejprestižnějších světových designových ocenění, jako je Red Dot Design Award nebo iF design Award.

Tento milník je důkazem schopnosti společnosti LG vyvíjet diferencované, vysoce kvalitní produkty, díky kterým jsme na vrcholu v mnoha kategoriích domácích spotřebičů,“ říká Dan Song, prezident LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. V dnešní době obsahují domácí spotřebiče tolik technologií jako například počítač nebo smartphone. Naši zákazníci od nich mají extrémně vysoká očekávání. Pokročilá technologie a zákaznický přístup rezonuje se spotřebiteli, kteří učinili InstaView jednou z nejrychleji prodávaných značek chladniček,“ dodává.

Samotný název ledničky

Své pojmenování InstaView získala díky dvířkám z kouřového skla v předním panelu. Dvířka, na která stačí dvakrát poklepat, aktivují vnitřní osvětlení a umožní nahlédnout do chladničky bez jejího otevření. Díky tomu nedochází ke zbytečnému úniku chladu.

InstaView s funkcí Door-in-Door™ nabízí také snadný přístup k oblíbeným nápojům a občerstvení, aniž by uživatel ledničku musel otevírat. Také tento fakt napomáhá ke snížení ztráty studeného vzduchu o více než 41 %. *

S cílem uspokojit rostoucí globální poptávku po chladničkách InstaView přidalo LG oblíbené funkce zlepšující komfort uživatelů také do dalších vybraných modelů chladniček. Mimo jiné jsou to například zakomponované francouzské dveře chladničky.

Nikdy nekončící touha LG zvýšit přidanou hodnotu svých chladniček prostřednictvím užitečných inovací, vedla společnost k vývoji technologií navržených tak, aby vytvořily efektivnější a příjemnější život svým spotřebitelům. Smart Care+ například využívá LG ThinQ™ AI k tomu, aby potraviny zůstaly déle čerstvé.

Chytrá data dokážou divy

Díky analýze dat získaných během několika týdnů, dokáže chladnička určit časté vzorce používání. To při častém užívání a otevírání chladničky umožní snížit teplotu tak, aby výsledná teplota odpovídala té nastavené.

Smart Care+ využívá stejná data ke snížení energetického odpadu a automaticky přepíná chladničku do úsporného režimu při jejím frekventovaném používání.

Funkce Craft Ice™ dokáže povýšit hostitele takřka na profesionálního barmana. Koktejly, které své návštěvě nabídne, může s chladničkou InstaView oživit a podávat je s kulatými ledy, což nápojům dodává na originalitě.

Aktuálně jsou tyto funkce u produktů na českém a slovenském trhu nedostupné.

* Na základě testování modelů SX5534WB, GR-S632GLRC a LFX31945ST/02 v souladu s interní zkušební metodikou LG měření procentuálního snížení toku vzduchu při otevírání dvířek chladničky po dobu 10 sekund. Výsledky se mohou lišit podle modelů a doby otevírání dvířek.

Zdroj a foto: LG Electronics

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010