PENNY Vánoce trochu jinak

Píle, vytrvalost, národní hrdost, sounáležitost a blízkost. To je hlavní poselství vánočního spotu PENNY. Spojuje tak do jednoho celku myšlenky filmu Zátopek, jehož je PENNY partnerem, a podporu sportování dětí v projektu Hýbeme se hezky česky. PENNY se tím ohlíží za nejvýznamnějšími aktivitami, které v uplynulém roce podporovalo, a zdůrazňuje hodnoty, na kterých v dnešní době záleží.

„Propojením motivu sportujících a radujících se dětí s tvrdě trénujícím a vítězství prožívajícím Zátopkem, vznikl televizní spot plný emocí. Ten odráží národní hrdost, píli, odhodlání, ale také mezilidskou blízkost a přátelství, které všechno naše úsilí neodmyslitelně provází,“ říká ke kampani Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává: “Chceme touto formou všem připomenout nejen tradiční české Vánoce, ale i hodnoty, které jsou v dnešní době tak důležité.“ Ve vánočním spotu se tak prolínají radost z pohybu a ze společných chvil s nejbližšími spolu s rodinnou sváteční atmosférou Vánoc.

Ve spotu účinkují děti z oddílů moderní gymnastiky, atletiky a florbalu Sokola Praha Královské Vinohrady. Právě s Českou obcí sokolskou spojilo PENNY své jméno při projektu podpory dětského sportu, který díky nelehké situaci v posledních době zažil těžké chvíle.

Televizní spot, který se natáčel ve stejných místech, kde vznikal film Zátopek, pochází z produkce agentury Lucky Man Films. Diváci jej uvidí v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov). Intenzivně budou využity i profily PENNY na sociálních sítích, a to nejen pro spot samotný, ale připraveny jsou tradičně i posty s vánoční tématikou.

Kampaň začala 17. listopadu a potrvá do Vánoc.

Zdroj a foto: PENNY Market

cs_CZCzech