Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram

1012 zobrazení

Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohou od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Na tuto spotřebitelskou akci upozorňoval v obchodech paletový ostrov od firmy Dago. Jako klíčový prvek byl využit hologram.

Vystavení oslovuje široké spektrum nakupujících nad věkovou hranicí 18 let. „Naše vize spojovala tři požadavky: vytvořit in-store komunikační rovinu, která by v přeplněných obchodech zaujala, sdělovala hlavní poselství soutěže a zároveň vycházela z identity značky,“ rekapituluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist ve společnosti Mast-Jaegermeister.   

Pětadvacet těchto unikátních POP aplikací vzniklo v různých konfiguracích: regálová čela, dvoupaletí, i čtyřpaletí. Byly k vidění v obchodních řetězcích Ahold, Globus a Tesco po celé České republice a také Slovensku.

Hodiny práce se vyplatily

Bezesporu nejpoutavějším prvkem vystavení je holografická projekce jelena, která ho posouvá do virtuální reality. „Naše značka má ve svém jádru mimo jiné také inovativnost a snahu o podporu nových cest lovu nejlepších zážitků. Když jsme se proto setkali s hologramem, měli jsme jasno, že chceme tuto inovativní technologii do česko-slovenského retailu přinést,“ komentuje Lenka Horníková. Jedná se o otočné lopatky opatřené řadou LED. Na ně se přenáší minutová videosmyčka. „Modelací jelena do animace jsme strávili nespočet hodin. Nemohli jsme použít živou předlohu. Jediným podkladem byl klíčový vizuál klienta. Museli jsme si při programování pohrát s každým detailem. Třeba jelenovy svaly na nohách, které se při jeho chůzi hýbou, stály hodně úsilí,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti Dago.

Kromě toho zákazníci objeví i další poutavé prvky. „Z centrálního kruhu po stranách vykukují jelení hlavy, což je další způsob, jak zakomponovat klientův ústřední motiv. Zhotovili jsme je metodou gravírování, při které jsme do plexisklové desky vyryli obrysy jelena a následným podsvícením se tyto linky zvýraznily,“ objasňuje Eva Perglová. Důležitým atributem je rovněž vestavěný mrazák, z níž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů.

Pevně věříme, že bude přibývat klientů, kteří budou chtít jít cestou inovací podobně jako u tohoto projektu,“ říká Eva Perglová a Lenka Horníková z Jägermeisteru dodává: „Celá aktivace dle prvních informací poutá pozornost a vyvolává u nakupujících pozitivní emoce. Stejně to vnímají i naši obchodní partneři.

Tato realizace získala nejen ocenění v soutěži našeho portálu s názvem TOP In-store realizace měsíce října 2019, ale především se stala absolutním vítězem soutěže POPAI AWARDS 2019 díky nejvyššímu počtu bodů ze všech hodnocených exponátů. 

Video z instalace vystavení:

Zdroj a foto: Dago