Švédská ambientní kampaň Why wait? využívá netradičním způsobem krabici na pizzu

13 500 krabic na pizzu bylo tento měsíc distribuováno ve švédském Stockholmu na propagaci švédské fakturační služby Dicopay, u které mohou majitelé malých podniků dostávat zaplaceno už do 24 hodin. Tuto ambientní kampaň vytvořila reklamní agentura Magic Circle.

Na každé z krabic pizzy byl uveden následující text:

Představte si, že byste na tuto pizzu museli čekat 30 dní. Díky naší mobilní fakturační službě je snadné fakturovat a vyhnete se všem otravám a čekání. Zajistíme, abyste měli peníze do 24 hodin. Proč čekat?

Bude velmi zajímavé zjistit výsledky této netradiční kapmaně.

O kampani:

Reklamní agentura: Magic Circle, Stockholm, Švídsko

Klient: Dicopay

Mediální agentura: Boxconomy

Kreativní ředitel: Patrik Lindkvist

Copywriter: Annika Brännström

Nasazení: prosinec 2019

 Zdroj: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010