Švédská ambientní kampaň Why wait? využívá netradičním způsobem krabici na pizzu

693 zobrazení

13 500 krabic na pizzu bylo tento měsíc distribuováno ve švédském Stockholmu na propagaci švédské fakturační služby Dicopay, u které mohou majitelé malých podniků dostávat zaplaceno už do 24 hodin. Tuto ambientní kampaň vytvořila reklamní agentura Magic Circle.

Na každé z krabic pizzy byl uveden následující text:

Představte si, že byste na tuto pizzu museli čekat 30 dní. Díky naší mobilní fakturační službě je snadné fakturovat a vyhnete se všem otravám a čekání. Zajistíme, abyste měli peníze do 24 hodin. Proč čekat?

Bude velmi zajímavé zjistit výsledky této netradiční kapmaně.

O kampani:

Reklamní agentura: Magic Circle, Stockholm, Švídsko

Klient: Dicopay

Mediální agentura: Boxconomy

Kreativní ředitel: Patrik Lindkvist

Copywriter: Annika Brännström

Nasazení: prosinec 2019

 Zdroj: adsoftheworld.com