Rama v červnu obranduje ekologickými nosiči všechny prodejny Albert

Společnost Upfield ČR, pod níž patří produkty značky Rama, se rozhodla, že k plánovanému červnovému obrandování všech prodejen Albert využije ekologické nosiče. Produkty Rama obsahují 100 % ingrediencí z přírodních zdrojů, čímž ovlivňují pozitivně nejen naše zdraví, ale také zdraví naší planety. Díky tomuto smýšlení se Rama logicky rozhodla pokračovat v marketingové komunikaci použitím ekologických nosičů, které pro značku vyrobila agentura POS Media, jež má plně zavedený proces na realizaci udržitelných nosičů a sdílí stejnou myšlenku.

Početné studie ukazují, že spotřebitelé na pultech obchodů vyhledávají čím dál více potravin vyrobených z přísad přírodního původu a dbají na ekologickou stopu svého výběru. Margarín je přírodní a zároveň skvělá a udržitelná rostlinná volba a dobrý příklad toho, jak můžeme pro své zdraví a budoucnost naší planety udělat hodně i malými, každodenními kroky.

Rostlinné produkty značky Rama

Produkty značky Rama jsou vyrobeny z ingrediencí pocházejících z přírody a díky této receptuře dbá Rama nejen na zdraví lidí, ale i na zdraví celé naší planety. Rama se pyšní označením clean label, které znamená zásadní technologické změny na straně výroby, na jehož konci jsou produkty, které obsahují 100 % ingrediencí z přírodních zdrojů. Produkty jsou bez umělých přísad, bez konzervačních látek a bez umělých barviv. Výrobky Rama neobsahují částečně hydrogenované oleje, a tedy ani transmastné kyseliny, které jsou škodlivé pro lidské zdraví.

„Naše vize je dělat lidi zdravějšími a spokojenějšími díky výživným a chutným rostlinným produktům, které jsou dobré pro nás i naši planetu, protože budoucnost je rostlinná,“ uvedla Ľudmila Tóthová, Brand manažerka značky Rama.

Proč svět potřebuje rostlinnou stravu? Margaríny a pomazánky na bázi rostlin:

  • mají o 70 % nižší vliv na klima než máslo*
  • potřebují o 1/2 méně vody než máslo*
  • potřebují o 2/3 méně půdy než máslo*

Ekologické nosiče ve všech prodejnách Albert

Díky důkladně vypracované koncepci udržitelnosti se Rama rozhodla pokračovat touto cestou i při in-store aktivitách. V rámci červnového brandingu značky ve všech prodejnách Albert došlo ke spojení s agenturou POS Media, která vytvoří speciální eko nosiče, jakými jsou například shelfstoppery umístěné u lednic, polep mrazáku či podlahová samolepka.

POS Media používá při výrobě ekologických nosičů širokou škálu k životnímu prostředí šetrných produktů, například lepenku, karton nebo tiskové barvy. Její klienti díky těmto materiálům mohou na svých obalech používat obecně uznávané ekoznačky.

Produkce eko nosičů činí 58 % z celkového obratu společnosti. V současné době POS Media vyrábí již několik typů nosičů standardně jako EKO – wobbler, shelfstopper, A1 stojan nebo podlahovou grafiku. Zároveň jsou schopni uzpůsobit na vyžádání klienta i další nosiče v eko kvalitě a postupně tak do své nabídky zařazuje další eko nosiče.

S ohledem na přírodu postupuje POS Media i při samotné výrobě. Na skladě se třídí odpad, přebytečný materiál z nadprodukce se následně využívá jako obalový materiál. Udržitelně se POS Media chová i po deinstalaci eko nosičů. Instalační technici si ponechávají nosiče po deinstalaci u sebe. Agentura je jednou měsíčně vyzvedne od techniků a zašle zpět do tiskárny k recyklaci. Samotnou recyklaci zajišťuje tiskárna.

* Přečtěte si více o LCA požadavcích na stránce www.upfield.com/purpose/better-planet/climate-action/

cs_CZCzech