Ocenění TOP In-store realizace měsíce března 2017 získala kampaň Sunlight

4696 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc března 2017 se vítězem stala realizace Sunlight.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem březnových realizací se stala s větším náskokem kampaň Sunlight, která využila několik POS prvků – Branding uličky, LED pásek, Shelf Stopper a Wobbler. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco a Ahold v období 1.3.-31.3.2017. Zadavatelem realizace byla společnost UNILEVER ČR, spol. s r. o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,4 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,4 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 7,80 bodů.

Březnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

Hodnocení vítězné realizace

Čisté, graficky elegantní, práce s výseky, lehký kreativní nápad v podobě oživlého nádobí – prostě kampaň jak má být. Jak říká jeden můj kolega – krása jásá,“ zhodnotil vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti k této vítězné realizaci uvedla, že použité černé a šedé tóny nevzbuzují moc pocity čistoty. 

Hodnocení všech březnových realizací

Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR k hodnocení nominovaných realizací uvedla: „Z březnových kampaní mě jednoznačně oslovily kampaně Unilever na výrobky Rama a Sunlight, které byly po všech stránkách velmi dobře připravené a využily efektivně všech možností instore komunikace – zábavné cross promo u Ramy, prostor pro vystavení výrobků byl adekvátní k množství umístěných POS materiálů, vizuálně dobře propojené POS s výrobky, doplnění POS kampaně samplingem – prostě neměly chybu.“

„Nenašla jsem nic „fantastického“, překvapujícího, ale to je při velmi slušné úrovni většiny realizací, čím dále tím těžší. Dle mého názoru zaujme „velikonoční expozice“ odpovídající tradičnímu pojetí těchto svátků a působící i v tomto nevlídném počasí příjemně a jarně,“ hodnotí Jitka Vysekalová.

Rád bych tento měsíc upozornil na kampaně pro Silan a Sunlight. U obou kampaní vidím vysokou profesionalitu po všech stranách – grafickou, produkční, vysokou vizibilitu. Práce mají šmrnc a tvůrci na ně jistě mohou být hrdi. A to jak v českém, tak v mezinárodním srovnání,“ hodnotí březnové kampaně Alexandr Stojčev. „Tuto vysokou kvalitu pak postrádám u některých jiných prací, které možná budou funkční ale nepozvedají ani kvalitu nákupního prostředí z pohledu spotřebitele a ani kvalitu reklamy v našich podmínkách. 

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz