Nová kampaň dm má název „Vědomá volba“

Nemuset se ničeho zříct, ale zároveň vědomě nakupovat s ohledem na budoucnost naší planety? Nová kampaň společnosti dm drogerie markt nazvaná „Vědomá volba“ poukazuje na to, že to jde. Člověk musí jen vědomě jednat. Společnost dm chce jejím prostřednictvím ukázat zákazníkům, že změna v chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je snadnější, než se možná zdá. A že změnit svůj přístup může jednoduše opravdu každý z nás.

„Méně plastu, více úcty k přírodě.“ Pod tímto mottem zahájila společnost dm drogerie markt na konci dubna zkušební provoz plnicích stanic s ekologickými čisticími a pracími prostředky. Ekoprodukty si zákazníci mohou naplnit do opakovaně použitelných plastových nádob v objemu 1 nebo 1,5 litru. Ty si zakoupí pouze při prvním nákupu a mohou je v prodejnách dm po vypotřebování obsahu znovu naplnit. Na toto dm aktuálně navazuje kampaní nazvanou „Vědomá volba“, zaměřenou na téma trvalé udržitelnosti. Společnost chce prostřednictvím této komunikační kampaně, která navazuje na odkaz předešlých ročníků kampaní zabývajících se tématem trvalé udržitelnosti, zákazníky upozornit na to, že mají vždy při svém nákupu možnosti volby. 

Chceme jít jako společnost zákazníkům příkladem, proto se akcenty trvalé udržitelnosti prolínají rozhodováním a jednáním v celé společnosti dm. V tomto ohledu se snažíme kompetentně informovat nejen zákazníky, ale také všechny spolupracovníky dm, “ uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Dlouhodobým cílem společnosti dm v oblasti trvalé udržitelnosti je nabízet zákazníkům šetrnější alternativu produktů při jejich běžném nákupu.  V roce 2018 zavedla dm nové cenovky, které jsou u vybraných výrobků označeny zelenou barvou a díky kterým zákazník na první pohled pozná produkty, jež jsou šetrné k přírodě či přispívají k trvalé udržitelnosti. Takto označených produktů nabízí dm více než 1.500, což představuje přibližně 10 % sortimentu dm. Povědomí o těchto zelených cenovkách podpoří také krátká online videa, která budou ke zhlédnutí na youtube kanálu dm nebo na sociálních sítích.

Zákazníky chceme vést k vědomému nakupování a nabídnout jim jednoduchou cestou možnost volby mezi tradičními produkty a produkty šetrnými k životnímu prostředí a zároveň jim ulehčit orientaci v prodejně při jejich výběru,“ dodává Martina Horká.

S ohledem k trvale udržitelnému přístupu k přírodě se dm zaměřila také na omezení spotřeby plastu. Proto byly postupně ve všech prodejnách dm, které disponují aquamaty, nahrazeny plastové kelímky na vodu ekologicky šetrnější variantou z povoskovaného papíru. Společnost dm v rámci kampaně přistoupila také k opatření, jehož cílem bylo ze sortimentu postupně odstranit všechny jednorázové plastové a nylonové tašky. Jejich odstraněním společnost dm ročně uchrání přírodu před 63 tunami plastového odpadu.

Zákazníkům dm nabízí více variant opakovaně použitelných pevných nákupních tašek vyrobených z 80 % z recyklátu a stejně pestrý výběr fair trade tašek z bio bavlny. Ty lze navíc při jejich opotřebení či znehodnocení v prodejnách dm kdykoliv zdarma vyměnit za nové. Při jednom zakoupení tak zákazník získá bavlněnou tašku na celý život. Může se tak vědomě rozhodnout a nošením opakovatelně použitelné tašky přispět k ochraně životního prostředí.

U příležitosti kampaně „Vědomá volba“ budou moci zákazníci navíc získat k nákupu také speciální designové fair trade tašky z bio bavlny se symbolickými kampaňovými motivy.

Zdroj a foto: dm drogerie markt

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010