Konference POPAI FÓRUM 2020 se blíží

318 zobrazení

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE pořádá již 12. ročník konference POPAI FÓRUM o zásadních trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu.

Do POPAI FORUM už zbývá jen pár týdnů a i přesto, že organizátoři z asociace POPAI CE do poslední chvíle doufali, že se i letos co nejvíce přiblíží tradiční oblíbené formě setkání příznivců retailu, museli bohužel dle vládních nařízení od této formy upustit a jako ostatní pořadatelé eventů přejít do online streamované podoby. Díky partnerům AV Media a AV Media Events budou organizátoři ovšem schopni vytvořit kvalitní plnohodnotný zážitek.

Co přinese letošní ročník?

Teorie PHD definuje ideální retail jako kombinaci 3 světů: fyzického (P – physical), lidského (H – human) a technologického (D – digital). Pouze kombinace těchto přístupů přináší vše, co  zákazníci očekávají. Jaká jsou reálná svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií?

Protože si asociace POPAI CE uvědomuje, jak velký a nepostradatelný kapitál v retailu představují právě ženy, ať už jako spotřebitelky, managerky nebo specialistky mnoha oborů, které s retailem souvisí, bude konference zcela v jejich rukách.  Letošní POPAI FÓRUM moderují a své myšlenky i projekty prezentují pouze ženy.

Téma PHD očima žen z oboru dostalo vzhledem k současným turbulentním změnám ještě mnohem hlubší význam. Požádali jsme proto vybrané osobnosti o prezentace k jednomu ze 6 bodů, které globální organizace Shop! zveřejnila jako klíč k řešení v retailu:  Convenience, Infrastructure,  Cleanliness,  Visual Communication,  Operational Flow, Technology.

Programem konference vás provedou Andrea Vozníková, Research Director, InsightLab a Linda Petrová, Creative Strategist, WELLEN. 

Přednášející a prezentace

Technology
Female and technology  in the modern world.
Maria Lehnard, Integrated Marketing Lead, Microsoft CEE CMO Area
Convenience
Jak různé generace vnímají zážitek a nakupování ve fyzickém a digitálním světě?
Petra Průšová, CEO for CEE, Kantar Insight
Operational Flow
Jak nastavit nejen pohodlí, ale i bezpečnost během návštěvy prodejny a zachovat zážitek se značkou. Jakou roli hraje personál?
Olga Stanley, Communications Manager, ROSSMANN Czech Republic
Infrastructure & Technology
Jak udělat z technologií spojence.
Lada Kohoutková, Activation Team Leader CZ,Plzeňský Prazdroj a.s.
Cleanliness
Jasná a čistá cesta zákazníka pobočkou.
Monika Hrubá, Customer Experience Area Lead, Česká spořitelna, a.s.
Communication
Co se děje v hlavách spotřebitelů? Komunikace nejen v době krize, psychologie spotřebitele.
Jitka Vysekalová, čestná prezidentka České marketingové společnosti, expert v oblasti psychologického výzkumu trhu, psychologie spotřebitele, reklamy.

Změna programu vyhrazena.

Online přenos z vyhlašování výsledků soutěží uvidíte ZDE.

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2020

Registrační poplatek pro účastníky připojené online:

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 31. 10. 2020, je účastnický poplatek 2.990 Kč  + 21 % DPH. 

Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 31. 10. 2020 je 3.990 Kč  + 21 % DPH.   

Zvýhodněné podmínky účasti pro členy POPAI CE

– 3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěnou účast zdarma, 

– dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury. 

Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference.

Účastníci konference se mohou registrovat ZDE.

Zdroj: POPAI CE, foto: POPAI CE, Ondřej Littera