Centrum Černý most a Metropole Zličín inspirují zákazníky

Pražská obchodní centra skupiny Unibail-Rodamco-Westfield Centrum Černý Most a Metropole Zličín mění po letech svou grafickou identitu a skrze novou kampaň inspirují zákazníky k tomu, že je stojí za to navštívit každý den. Pastelové vizuály s claimy jako Everyday Style, Everyday Delicious či Everyday Shopping poutají v centrech na to nejlepší z oblasti módy, stylu, gastronomie či wellness. 

Od 1. března 2022 uvedou centra skupiny Unibail-Rodamco-Westfield Centrum Černý Most a Metropole Zličín svou novou jednotnou kampaň s názvem Everyday Shopping, kterou v průběhu tohoto roku přijme za své také většina center skupiny URW v rámci Evropy. Kampaň Everyday Shopping má za cíl reflektovat skutečnost, že centra stojí za to navštívit každý den, protože si zde každý zákazník přijde na své – ať už je jeho cílem nakupování, dobré jídlo nebo různé formy zábavy.

Komunikace je sofistikovaná a zároveň hravá, vyznačuje se střídáním pastelových barev na jednotlivých typech vizuálů. Hlavní komunikační pilíř kampaně stojí na slově „Everyday“ vždy v kombinaci s názvem vybraného segmentu, který prezentuje. Zákazníci tak mohou spatřit například vizuály „Everyday Beautiful“, „Everyday Delicious“ a „Everyday Looks“. Jednotlivé vizuály doprovází inspirativní lifestyle obrázky a několik vybraných značek z daného segmentu, čímž kampaň podpoří i promo jednotlivých nájemců. Kreativní prvky Everyday jsou univerzální a budou využívány na digitálních, printových i sociálních platformách.

Everyday Metropole Zličín

Metropole Zličín uvádí novou kampaň v celém spektru svých komunikačních kanálů. Jde o sociální sítě, web a print nebo digitální formáty, v jejichž rámci centrum implementuje novou grafiku do své „každodennosti“. Po březnovém představení kampaně se bude heslo „Everyday“ dále aktualizovat podle konkrétních témat kampaní a eventů v průběhu celého roku. V rámci kampaně Fashion & Beauty se například během dubna a května objeví vizuály „Everyday Chic“ nebo „Everyday Beautiful“.

„Nová marketingová kampaň komunikuje klíčové segmenty Metropole Zličín, jež návštěvníky inspirují k tomu, aby si užili to nejlepší z oblasti módy a stylu, sportu, chuti, zábavy nebo well-beingu. Chceme zákazníkům představit centrum nejen jako vhodnou destinaci pro nákupy, ale také jako místo, kde si mohou náležitě užít každý svůj den,“ uvádí Michaela Machovičová, marketingová manažerka Metropole Zličín.

 Everyday Centrum Černý Most

Centrum Černý Most se také po více než šesti letech rozloučilo s dosavadní grafickou identitou komunikující Unexpected Shopping. I zde ji nahradí pět nových „Everyday“ vizuálů, které reprezentují segmenty food, beauty a fashion. Ty jsou propsány do všech komunikačních formátů centra typu web, informační tabule či vizuální podoba věrnostního programu.

„Na našich sociálních sítích se v rámci ‚Everyday‘ budeme každý den věnovat jinému tématu. Například pondělky zaměříme na ‚Everyday Looks‘, kde budeme zákazníky inspirovat outfity do práce, na rande nebo sport. Každý měsíc pak na zákazníky bude čekat tip od naší stylistky Báry Havlíkové v podobě Top 5 věcí, které stojí za to si pořídit,“ komentuje Barbora Sádlová, marketingová manažerka Centra Černý Most, a dodává: „Plánujeme nyní také výraznější OOH kampaň mezi březnem a květnem a nebude chybět ani ‚Everyday‘ digitální kampaň a PR aktivity.“

Při příležitosti uvedení nové kampaně také Centrum Černý Most ve spolupráci se Selfie Marketem, který je jedním z nájemců, připravilo pro návštěvníky speciální fotopointy. Každý z nich reprezentuje jeden ze čtyř klíčových segmentů kampaně a má inspirovat zákazníky, aby si vybrali svůj oblíbený. Promo jednotlivých nájemců podpoří centrum také speciálními vitrínami s „hero“ produkty, které vybrala a doporučila stylistka Centra Černý Most Bára Havlíková.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010