Bylo zvoleno nové vedení asociace POPAI CE

POPAI CENTRAL EUROPE uspořádala 8. 9. 2017 v Plzni valnou hromadu členů asociace, na které proběhly volby zástupců vedení asociace pro další volební období (2017 – 2019).

Na základě výsledků voleb se novým prezidentem asociace stal Daniel Jesenský, Managing Partner ze společnosti DAGO s.r.o. a do funkce viceprezidenta byl zvolen Zdeněk Sobota ze společnosti HANTON, svetelné reklamy s.r.o.

Ve vedení asociace budou pracovat garanti specializovaných sekcí POPAI CEPetr Šimek z agentury WELLEN a.s. jako garant Klubu zadavatelů, Jan Slavík ze společnosti Ki-Wi Digital, s.r.o. ve funkci garanta pro sekci digitální komunikace a Viera Černá ze společnosti REDA, a.s., která bude řídit sekci pro oblast reklamních předmětů.

Dalšími zvolenými členy vedení  POPAI CE jsou Andrea Vozníková (Nielsen Czech Republic), Monika Hrubalová (čestná členka POPAI) Martin Hasilík (Authentica, s.r.o.) a Daniel Brýdl (H.R.G. spol. s r.o.).

POPAI CE respektuje systém obměny prezidenta, kdy prezident asociace je volen maximálně na dva roky.

Na valné hromadě byl rovněž představen detailní přehled stávajících i plánovaných aktivit asociace.

Středoevropská pobočka POPAI vstoupila do dalšího, již sedmnáctého roku svého působení na poli marketingové komunikace v místě prodeje s mnoha pozitivními zprávami. Díky komplexnímu programu, který je soustředěn na podporu oboru marketing at retail a práci pro členy asociace i odbornou veřejnost, stále více roste zájem o účast na akcích a o projekty POPAI CE. Trvale narůstá počet členů asociace. V současnosti má POPAI CE 95 členů, jejími členy jsou významné společnosti a osobnosti, které působí v různých sférách in-store marketingové komunikace.  Například počet členů sekce Klubu zadavatelů se za poslední rok zdvojnásobil a nyní má Klub 26 členů – předních dodavatelů značkových výrobků a zástupců retailu.

Díky velmi dynamickému vývoji POPAI CE je považována za jednu z nejúspěšnějších poboček globální sítě POPAI.

Asociace se ve stále širší míře zapojuje do mezinárodních projektů světové sítě POPAI. Naši členové vítězí v prestižních mezinárodních soutěžích POPAI Paris AWARDS a  POPAI Global Awards, na akcích POPAI CE přednášejí odborníci z ostatních evropských poboček POPAI.

Ke stěžejním projektům asociace patří průzkumy a analýzy POP trhu.

Aktuálními průzkumovými projekty POPAI CE jsou například POP sémiotický průvodce a výzkum HoReCa In-Store Insight Study.

Cílem sémiotického výzkumu je poskytnout díky schopnostem a nástrojům sémiotiky návod, jak dosáhnout významově bohatší, výstižnější, konzistentnější, a tím i efektivnější komunikaci v prodejních místech. Nový průzkum HoReCa In-Store Insight Study se zaměřuje na funkce a role různých nástrojů POP komunikace v provozovnách segmentu HORECA. Zároveň zkoumá vliv těchto nástrojů na spotřební chování, vnímání značek a prodej podporovaných produktů v tomto segmentu.

POPAI CE dlouhodobě realizuje celoroční vzdělávací program Univerzita POPAI, který přináší  novinky a řeší aktuální témata z oblasti komunikace v prodejních místech, maloobchodu, digitálních médií a dalších nástrojů marketingové komunikace.

Asociace rovněž připravuje další ročník mezinárodní odborné akce, kterou pod názvem POPAI DAY 2017 pořádá 23. 11. 2017 v Kongresovém centru TOP hotelu Praha. Tato prestižní událost v oboru marketingové komunikace bude zahrnovat celodenní konferenci s mezinárodní účastí POPAI FÓRUM 2017, soutěžní expozice třech oborových soutěží:  POPAI  AWARDS 2017 (o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), Hvězda 3D reklamy 2017 (o nejlepší reklamní a dárkové předměty) a  POPAI STUDENT AWARD 2017 (o nejlepší studentské návrhy projektů v místě prodeje dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů).

Vítězové těchto soutěží převezmou ocenění na závěrečném Gala večeru.

 

Zdroj a foto: POPAI CE

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010