ALO diamonds zvítězilo v hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP“ za měsíc září

1040 zobrazení

Ve čtvrtém, zářijovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila pražská prodejna ALO diamonds umístěná v Obchodním centru Palladium.

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy naši porotci hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na in-store marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následujících 5 kritérií:

a. koncept/design obchodu

b. navigace/orientace v provozovně případně regálu

c. vystavení sortimentu/prezentace služeb

d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí

e. personál

Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů. Každou nominovanou prodejnu hodnotí jeden člen nebo dvojice z naší odborné poroty. Více o soutěži CZECH TOP SHOP najdete v hlavním menu našeho webu. Partnerem soutěže je SAMSUNG Smart Signage Platform, kterou v porotě zastupuje Petr RITZ.

Vítězem se v tomto zářijovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stala společnost ALO diamonds sprodejnou v pražském Obchodním centru Palladium. Prodejna získala celkově 435 bodů. Jako největší pozitivum na této prodejně uvádí porotce Dušan Pavlů výraznou ochotu personálu vyhovět klientovi. „Nejvíce se mi na této prodejně líbí osvětlení, koncepce prostoru a prezentace produktů,“ hodnotí porotce Jiří Hubka.

Na druhém místě skončila prodejna Apple-iStyle (prodejna OC Arkády Pankrác), třetí byla prodejna značky Lindex (prodejna OC Palladium). Nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla v zářijovém kole opět kategorie „personál“. Stejně jako v minulých kolech soutěže největší rezervy identifikovali naši porotci v kategorii využití „POP“ reklamních nosičů.

Zdroj: redakce, foto: ALO damonds