Albert představil zákazníkům v Čestlicích moderní koncept hypermarketu

Lidé ze širokého okolí Prahy-východ mohou od středy 7. listopadu nakupovat v novém hypermarketu Albert. Prodejna v Obchodním centru Čestlice přináší příjemné prostředí pro pohodlné a rychlé nákupy a již od vstupu zákazníky vítá moderními barvami a čerstvým sortimentem, na který je zde kladený důraz. Nově nabízí speciální oddělení s potravinami pro zdravý životní styl, velký fresh bar nebo sushi koutek. Čestlický obchod se poprvé otevřel před 20 lety jako vůbec první hypermarket v Čechách.

„Při realizaci nového konceptu hypermarketu v Čestlicích jsme se zaměřili především na to, aby obchod zákazníkům nabídl čerstvou inspiraci, komfort při nakupování a inovace z oblasti kvality, sortimentu, vzhledu prodejny i nabízených služeb,“ popisuje Mateusz Hilgert, ředitel pro rozvoj podnikání obchodů Albert. „Otevření hypermarketu ve zcela novém kabátu předcházela komplexní rekonstrukce, která trvala pouze tři týdny,“ doplňuje.

První hypermarket v Čechách

Zákazníkům se nový hypermarket v Obchodním centru Čestlice představil ve středu 7. listopadu, kdy Albert zahájil také vánoční kampaň s mottem „Překvapte dárky od srdce“. Poprvé se čestlický obchod otevřel v roce 1998, a to jako vůbec první hypermarket v Čechách. Mezi lidmi je prodejna dodnes známá pod původním jménem Hypernova.

Albert již vloni představil v novém 70 supermarketů po celé České republice a podobně je tomu také v roce 2018. „V letošním roce jsme na toto tempo navázali a investujeme přibližně miliardu korun do modernizace sedmi desítek obchodů tohoto formátu a také několika hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, které zákazníkům postupně představujeme. Hypermarket v Čestlicích je dalším z nich,“ prozrazuje generální ředitel obchodů Albert Jesper Lauridsen.

Modernizovaná čestlická prodejna reaguje na měnící se potřeby současných zákazníků, a to nejen prostředím, které nabízí rychlé a pohodlné nakupování. Inovací prochází i samotná nabídka, přičemž stále důležitější je například aspekt zdraví. „Víme, že velká část zákazníků dnes dbá na zdravou výživu. My jim v tom chceme pomoci jak nabídkou, tak inspirací,“ říká Michal Pavelka, ředitel pro operativu obchodů Albert.

Stojí za to jíst lépe

Srdcem nového hypermarketu je část s čerstvými potravinami ve stylu moderního tržiště, zákazníci tak mohou postupně nakoupit v jednotlivých odděleních. Důraz je kladen na pohodlí při výběru, čerstvost a lokálnost.

Tisícovku produktů pro zdravý životní styl nabízí na jednom místě nové oddělení „Zdravě s Albertem“. Vychází tak vstříc potřebám moderních zákazníků i těch, kteří musí či chtějí jíst bez lepku, laktózy, diabeticky nebo hledají veganské, raw či produkty bio kvalitě.

Trend zdraví se promítá také do nabídky prostorného fresh baru umístěného v pasáži před vstupem do prodejny. Zákazníci tady najdou zajímavý sortiment jídla a pití pro rychlé občerstvení, to vše navíc s možností posezení. Uvnitř prodejny pak na zákazníky čeká sushi bar s čerstvě připravovanými japonskými specialitami v různých variantách tak, jako to znají z hypermarketu na pražském Chodově, kde Albert tento koncept poprvé představil v březnu.

20 let s čestlickými zákazníky

Hypermarket Albert v Čestlicích se pro zákazníky otevřel poprvé před 20 lety. Aktuálně obchod obslouží několik desítek tisíc zákazníků týdně. O ty se stará tým více než stovky zaměstnanců, z nichž hned desítka v prodejně pracuje od jejího samého začátku.

Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v České republice, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Z místního hypermarketu si mohou zákazníci domů přinést čerstvý chléb i sladké pečivo například z Pekárny a cukrárny Hořovice. Celkově Albert spolupracuje po celém Česku s šesti desítkami lokálních dodavatelů čerstvého pečiva.

Zdroj a foto: Ahold