Pilsner Urquell má trvale největší důvěru tuzemských spotřebitelů

Češi nedají dopustit na špičkový ležák Pilsner Urquell. Ten se stal opakovaně nejdůvěryhodnější značkou piva v hlasování tuzemských spotřebitelů, když obhájil své loňské prvenství. Prestižní anketu zaměřenou na spotřebitelskou důvěru organizuje společnost Atoz Marketing.

Letošní ročník ankety prokázal, že Češi dávají přednost ověřeným tuzemským značkám. Absolutním vítězem se stala značka Jar, mezi další úspěšné značky se pak vedle Pilsner Urquell zařadily třeba Božkov, Orion nebo Česká spořitelna.

V anketě společnosti Atoz Marketing, kterou zpracovala agentura Nielsen letos ve druhé polovině září, hlasovalo přes 4000 lidí, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek.

 

Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010