POP STAR za červen 2022 je vystavení Lego

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 6/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Lego. Druhé místo obsadily shodně realizace Sensodyne a Birgo.

V červnu bylo hodnoceno 6 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězná realizace Lego získala od odborné poroty průměrnou známku 7,4 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,2 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace shop in shop – Lego byla umístěna v řetězci Tesco HM.

 

Druhé místo obsadila realizace Sensodyne, která byla k vidění v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost GlaxoSmithKline.

 

Na druhém místě, se stejným počtem bodů jako vystavení Sensodyne, se umístila také kampaň Birgo. Zadavatelem a klientem byla společnost Mattoni 1873. V červnu byla vystavena v řetězci Albert HM.

 

Všechny červnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:

Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Petr Žikovský – Head of Sales Development – Retail ve společnosti Adastra Digital, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum

Hodnocení vítězné realizace

„LEGO je pro mne jednoznačným vítězem tohoto měsíce! Kombinace výrazných barev činí tuto realizaci nepřehlédnutelnou.“ hodnotí Petr Majerik z Vysoké školy kreativní komunikace.

„Silný brand se prodává sám, viditelné z velké vzdálenosti i více úhlů, qr code na více obsahu … super.“ uvádí Petr Žikovský ze společnosti Adastra Digital.

„Běžná prezentace známé značky, zaujme zájemce, není zřejmé, zda bude působit i na děti.“ slovy Jitky Vysekalové, prezidentky České marketingové společnosti.

 

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

 

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR