Vítězem Visa Czech Top Shop 6/2022 se stala prodejna Démos trade v Libereci

Vítěz dokáže obsloužit B2C i B2B zákazníky na jednom místě

Červnový vítěz zákaznického zážitku Visa Czech Top Shop 2022 Démos trade Liberec se vymyká běžným standardům prodeje v kamenných pobočkách. Přestože jsou cílovou skupinou zejména truhláři, připadali si zde naši inspektoři spíše jako v módním butiku v Pařížské ulici v Praze. Nová nadčasová budova v zajímavé stylu, nás láká k návštěvě. Po vstupu do prodejny jsme se ocitli jako v jiném světě. Design prodejny, který navrhla a realizovala společnost MORIS Design, působí velmi moderním a netradičním dojmem, vše je krásně nasvícené, regály originálně umístěné. Uprostřed prodejny se nachází velký ostrůvek, kde jsou k dispozici 2 store asistenti, což je nevšední řešení, které velmi oceňujeme. Přehledné rozmístění stojanů v prostoru, krásně podsvícené regály a prezentace jednotlivých výrobků jsou podpořeny reklamami na led displejích. Personál nás příjemně překvapil svojí profesionalitou. Ihned po vstupu do provozovny nás všech 5 zaměstnanců průběžně pozdravilo. Ženy i muži mají společenské stejnokroje: pánové košile, kalhoty a saka a dámy sukně. Démos prodejna krásně spojuje odlišné potřeby B2B a B2C zákazníků a titul si tedy rozhodně zaslouží. Stává se tak 6. finalistou roku a my jí přejeme, aby si udržela vysoký standard ve všech osmi hodnocených kritériích i v budoucnu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Druhé Notino v České ulici v Brně opět ujelo ostatním eshopům

V Brně naši inspektoři zavítali do moderní prodejny Notino, která se nachází přímo na pěší zóně s velkým pohybem potencionálních zákazníků. Nabízí opravdu široký výběr sortimentu (luxusní kosmetiky a doplňků), který je velmi přehledně rozdělený do jednotlivých sekcí. Každý regál je označen krásnými podsvícenými orientačními cedulemi, což umožňuje zákazníkům dobrou orientaci i na tak velké prodejní ploše. Navíc je prezentace zboží doplněna o interaktivní prvky a displeje. Zákazníci si mohou většinu vystavených výrobků sami vyzkoušet, každá značka má vlastní označenou část. Některé z nich mají speciální stojany, a dokonce nabízí asistenci personálu, který je ochoten pomoci. Při nákupu jsou rozdávány vzorky zdarma, a to inspektoři velmi ocenili. Můžete si zde také sami vyzvednout objednávku anebo namíchat vlastní parfém. Třešničkou na dortu je milý personál, který nám při našem nákupu ochotně poradil.

Třetí Rudolf Jelínek na pražském Klárově je součástí konceptu 3v1

Skřítek Rákosníček by o ní řekl asi toto: „Za mlhou hustou, že by se dala krájet a dost možná ještě dál, je prodejna Rudolf Jelínek. I ve dne je docela neobyčejná a dějí se tam podivuhodné věci.“ Je totiž třetí sestrou baru a interaktivní multimediální expozice o pohnuté historii a úspěšné současnosti této unikátní destilerie (v současnosti největší výrobce ovocných destilátů na světě). My jsme se však při hodnocení zaměřili jen a pouze na prodejnu – stejně jako v destilérii Nestville, jejíž obchod vyhrál červenec na Slovensku. V prodejně Rudolf Jelínek na Klárově jsme ocenili zejména krásný koncept ve dřevěném dekoru a také dokonalé vystavení produktů a POS materiály vytvářející dobovou atmosféru Vizovické destilérie. Gratulujeme a doporučujeme k Vaší návštěvě!

Všem vítězům moc gratulujeme!!!