Vítězem prosincového kola hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP“ se stal ROSSMANN
V sedmém, prosincovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila prodejna drogistického řetězce ROSSMANN v ulici Komunardů na Praze 7.
Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy naši porotci hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na in-store marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následujících 5 kritérií:
a. koncept/design obchodu
b. navigace/orientace v provozovně případně regálu
c. vystavení sortimentu/prezentace služeb
d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí
e. personál
Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů. Každou nominovanou prodejnu hodnotí jeden člen nebo dvojice z naší odborné poroty.
Vítězem se v tomto prosincovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stal ROSSMANN se svoji pražskou prodejnou v ulici Komunardů. Prodejna získala ve všech hodnocených kategoriích celkově 450 bodů.
Na druhém místě skončila prodejna řetězce Albert (prodejna v OC Harfa v Praze 9), třetí byla prodejna TRENÝRKÁRNA.cz umístěná v Sokolovské ulici na Praze 9.
Nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla v prosincovém kole kategorie „Personál“. Největší rezervy naopak identifikovali naši porotci v kategorii „POP marketingová komunikace“.
Zdroj: redakce, foto: ROSSMANN