Dubnový Czech Top Shop 2021 je bikero

Dubnové kolo soutěže Czech Top Shop 2021 potvrdilo, že mladá značka a invence přináší úspěch. V dubnu naši inspektoři nejlépe ohodnotili inovativní show-room nové české cyklistické prodejny bikero v BB Centru v Praze 4. Druhé místo obsadila velmi hezká lékárna BENU v krásném multifunkčním centru Quadrio ve Spálené ulici v samém centru Prahy. Třetí místo patří Penny Marketu v Kolbenově ulici, který je ukázkou dobré praxe při vedení diskontní prodejny.

Zde jsou komentáře našich inspektorů:

Vítězná prodejna bikero velmi šikovně převzala metody, které se osvědčily v instore marketingu FMCG zboží – využití nejcennější zóny, která je v úrovni očí zákazníka, vstupní zónu prodejny a také digitální reklamní nosiče. A to jak ve formě průhledného LED panelu ve výloze, tak u interaktivního vystavení revolučního sedla All Wings formou cyklo-trenažéru. Třetí vychytávkou, která nás „dostala“ je bikero box – geniálně jednoduchý samoobslužný systém pro převzetí a případně vyzkoušení zboží objednaného přes e-shop.“

Druhá v pořadí – lékárna BENU v OC Quadrio – je ukázkou funkční a velmi vkusné zdravotnické provozovny. Svěží kombinace bílé, zelené a modré barvy nás vítá už velkým neónovým znakem nad vchodem do lékárny. Líbily se nám vkusné papírové návleky na bezpečnostních rámech ve vchodu lákající na léky bez doplatku. Velká část interiéru je tvořena pěkně udržovanými samoobslužnými regály. Pozitivní zákaznický zážitek dokreslovaly obě „táry“, jak lékárníci označují pokladny, obsazené příjemnými lékárnicemi.“

 

Pěkné třetí místo obsadil dobře vedený moderní Penny Market v Kolbenově ulici. Čistě a organizovaně působí už příjezd na parkoviště k prodejně. Před vchodem nás přivítal ve vitríně srozumitelný akční leták – imitace dřeva je funkčním způsobem použita už v exteriéru prodejny stejně jako pak uvnitř. Po vstupu jsme se dobře zorientovali díky navigačnímu systému, zboží bylo pěkně vystaveno a doplněno, u pokladny nám pracovnice vhodně nabídla zákaznickou kartu.“

Soutěž CZECH TOP SHOP 2021 je postavena na měsíční bázi, kdy naši inspektoři hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Celkové roční výsledky určuje finálová porota. Titulárním partnerem projektu je společnost VISA. Partnerem je i SAMSUNG – divize profesionálních displejů. Hodnotíme zákaznický zážitek v 8 kritériích:

  1. Exteriér provozovny
  2. Koncept/design prodejny
  3. Navigace/orientace v prodejně/regálu
  4. Vystavení/prezentace zboží/služeb
  5. POP komunikace včetně probíhajících akcí
  6. Digital Signage
  7. Cashless Friendly
  8. Personál

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média. Hlavním partnerem portálu je společnost DAGO. Dalšími partnery jsou společnosti POS Media Czech Republic, MORIS Design, Showdown Displays Europe a U& SLUNO.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010