Sportovní prodejna M1 Project obsadila první místo listopadového kola Visa Czech Top Shop
Soutěž Visa Czech Top Shop oceňuje nejlepší prodejny v České republice, které vynikají nejen kvalitou služeb, ale i zákaznickým zážitkem. V listopadovém kole se na stupních vítězů umístily opět tři jedinečné prodejny.
První místo získal sportovní ráj s horskou atmosférou M1 Project
Pražská prodejna M1 Project získala první místo díky své vynikající kombinaci funkčnosti, designu a zákaznického přístupu. Nabízí široký sortiment sportovního vybavení se zaměřením na zimní sporty, cyklistiku a outdoorovou obuv. Návštěvníky zaujme čistým, moderním interiérem, který je doplněn atraktivními figurínami, vlastními magazíny plnými rad a rozhovorů se sportovci i příjemnou horskou vůní, jež provází celou prodejnu. Dalším výrazným prvkem je skvělá navigace v prostoru a profesionální servis lyží a kol. Inspektoři ocenili nejen kvalitní prezentaci zboží, ale také usměvavý personál s hlubokými znalostmi nabízeného sortimentu. Gratulujeme k umístění a přejeme hodně štěstí ve finálovém kole!
Druhé místo za jedinečný přístup k potravinovému retailu v prodejně Albert
Nový koncept prodejny Albert na pražském hlavním nádraží se díky unikátní kombinaci praktičnosti a designového provedení umístil na druhém místě. Prodejna je navržena tak, aby uspokojila potřeby spěchajících cestujících, a přitom nabídla příjemný nákupní zážitek. Dřevěné prvky, jako jsou podlahy a obložení chladicích boxů, dodávají prostoru příjemnou atmosféru a interiér prodejny zútulňují. Navigační cedule a ilustrace pomáhají zákazníkům rychle najít požadované zboží. Inspektoři ocenili nejen estetické detaily, ale i čistotu a přehlednost prodejny. Samozřejmostí jsou samoobslužné pokladny, které přispívají k rychlému a hladkému odbavení zákazníků.
Elegantní prodejna bytových vůní Consulta na třetím místě
Consulta ve Vyškově nabízí dokonalý zážitek při výběru bytových vůní a dekorací, který ji v listopadovém kole soutěže vynesl třetí příčku. Prostor je rozdělen do několika sekcí podle sortimentu, což umožňuje snadnou orientaci zákazníků. Atraktivní vystavení výrobků podle značek, barev a velikostí na originálních policích a skříních inspektoři označili za jeden z nejvýraznějších prvků prodejny. Materiály k produktům, dostupné ve stojanech, jsou vždy sladěné s příslušnou značkou. Okolí pokladny je prostorné a esteticky řešené, přičemž zákazníci mohou platit hotově i kartou. Body navíc prodejna získala i za vstřícnou a nenucenou obsluhu.