Předání ocenění Lidl prodejny v kulisách bývalého bankovního trezoru

Zástupci společnosti Lidl si v únoru převzali ocenění pro vítěze měsíce v soutěži Visa Czech Top Shop, kterou společnost získala za svou prodejnu Na Příkopech v centru Prahy.

Ulice Na Příkopech je dlouhodobě nejdražší adresou v České republice, kde se pohybuje velké množství turistů, zaměstnanců okolních kanceláří i pražských rezidentů. „Umístění v centru Prahy, ale bez možnosti parkování, ji předurčuje jako obchod pro každodenní malé nákupy „cestou kolem“. S tím se musela prodejna vypořádat a přizpůsobit své prostředí tak, aby právě tomuto účelu vyhovovala. Lidl tak zvolil vzdušné rozmístění regálů s širokými uličkami, které pojmou i nával v denních špičkách a samoobslužné pokladny, které pomůžou rychleji odbavit větší množství zákazníků s menším množstvím položek v košíku,“ okomentovala manažerka soutěže VCTS pro ČR Markéta Němcová.

Prodejna je kromě toho specifická také prostorem, ve kterém se nachází. Najdete ji v historické budově, ve které dříve fungovala Československá obchodní banka. „Ocenění Visa Czech Top Shop si velice vážíme. Prodejna Na Příkopě je jedna z našich nejzajímavějších prodejen, k jejíž výstavbě jsme vzhledem k umístění v historickém centru Prahy museli přistupovat velice citlivě. Zákazníci se v prodejně setkají s řadou atypických prvků, kterým vévodí velký trezor ještě z dob, kdy v historické budově fungovala Československá obchodní banka a který jsme se po dohodě s památkáři rozhodli zachovat. Jsme proto rádi, že nás přístup a také prodejnu jako takovou ocenila i odborná porota,“ řekl mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Snahu o přizpůsobení se místu, ve kterém se prodejna nachází, a to jak designem, tak zákaznickým servisem, naši inspektoři ocenili vysokými známkami, které nové Lidl prodejně vyneslo vítězství a kvalifikaci do finálové dvanáctky. Slavnostní předávání proběhlo přímo v oceněné prodejně. Cenu si z rukou zástupců titulárního partnera soutěže, společnosti Visa, Josefa Kunčara (Director Acceptance & Acquirers pro Česko, Slovensko a Maďarsko) a Petra Poláka (Country manager pro Českou republiku) převzal jednatel společnosti Lidl pro Českou republiku Zdeněk Jerie a vedoucí regionálního úseku nemovitostí Petr Pořízek. Pogratulovat přišel i Petr Hauba (ČSOB-Director B-2 Sales, Acquiring and E-commerce). Události se zúčastnila také Katarína Krajčovičová za mediálního partnera Newstream.cz a zástupci organizátora soutěže Markéta Němcová a Jiří Beran.

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010