Nový koncept COOP v Hustopečích je vítězem červnového kola soutěže Visa Czech Top Shop

Červen se nesl ve znamení nových prodejen nebo zdařilých rekonstrukcí. První místo soutěže Visa Czech Top Shop o nejlepší zákaznický zážitek v kamenné prodejně obsadila nová moderní budova prodejny COOP v Hustopečích. Druhý byl CVRK Václavák a třetí místo získala zážitková prodejna Concept v OC Haná.

  1. místo COOP Hustopeče 

Nová moderní budova prodejny Coopu v Hustopečích vystřídala původní stavbu z roku 1974. Návrh nové budovy kladl velký důraz na pohodlí zákazníků a maximální splynutí s okolím. Pro zjednodušení navigace je prodejna jednopodlažní, využívá nízké regály a široké uličky. Díky přiznaným dřevěným nosným sloupům a vysokému stropu působí interiér moderně a vzdušně. Střecha budovy je osázená zelení, která pomáhá zadržovat vodu a ochlazovat okolí během letních měsíců. Vedle zajímavého architektonického zpracování a udržitelnosti naši inspektoři ocenili také přehledné vystavení zboží a perfektní navigaci obchodem.

  1. místo CVRK Václavák

Obchod najdeme v historické Pasáži U Stýblů z 30. let. Pár kroků od jeho vstupních dveří se před námi otevře zelený kout kouzelných Františkánských zahrad.  CVRK Václavák nabízí jedinečné kousky z dílen více než 80 autorů, nudit se tu tedy nebudete. Krásně vystavené zboží je většinou označené jménem autora, který stojí za jeho vznikem. Snadná orientace v prodejně ulehčuje náš nákup. Co více, inspektoři se při hodnocení zákaznického zážitku ve CVRKU dozvěděli o jejich podcastu CVRKOT.  Ten je exkurzí do kreativních světů lidí prodávajících ve CVRKu, kteří se vydali za svými sny, chtějí žít udržitelně, rádi sdílejí a tvoří.

  1. místo Concept OC Haná

Zážitková prodejna Concept v OC Haná v Olomouci, kde si můžeme všechny spotřebiče vyzkoušet ještě před tím, než je koupíte, zaujala inspektory natolik, že vynesla tomuto konceptu v červnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop 3. místo. Při hodnocení prodejny bylo inspektorům milým a nápomocným personálem nabídnuto, aby si na prodejnu přinesli své suroviny, třeba citrusy, a zkusili si je odšťavnit vybraným odšťavňovačem, nebo aby si uvařili vodu na kávu v rychlovarné konvici. Zákazníci si tedy mohou sami výrobek otestovat přímo v prodejně, a nemusí ztrácet čas případným vracením zboží, které nefunguje podle jejich představ. Prodejna je přehledná a personál vždy připraven s výběrem pomoci.

Vítězům moc gratulujeme!!

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010