Albert Jesenice květnovým vítězem VISA Czech Top Shop 2021

Albert Jesenice se stal květnovým vítězem VISA Czech Top Shop 2021. Jde o krásnou a skvěle vedenou prodejnu v novém konceptu. Cenu za VISA předával Josef KUNČAR, Senior Manager, Merchant Sales & Acquirers VISA Czech. Na druhém místě se umístil INTERSPORT OC Letňany. Třetí místo patří Rodinné farmě OC VIVO Hostivař. Ve vítězné prodejně naši inspektoři ocenili zejména designové řešení, moderní instore marketingové nástroje a také výbornou práci personálu – jak v oblasti vystavení zboží tak u pokladny. 

V květnovém kole soutěže VISA Czech Top Shop 2021 naši inspektoři opět pátrali po nejlepších příkladech instore marketingu jak v obchodních centrech tak mimo ně. Výsledky jejich „vyšetřování“ resp. první tři místa okomentovali takto:

 

1. místo – Albert Jesenice u Prahy

„Krásnou prodejnu Albert v Jesenici považujeme za ukázku best practice současné maloobchodní samoobsluhy. Design interiéru evokuje rustikální tržnici, hned u vchodu nás přivítal fresh bar s velmi lákavou nabídkou pestrého čerstvého (i přes neděli odpoledne) rychlého občerstvení. Moderní technologie – samoobslužné skenery zboží – vhodně kontrastuje s dekorem dřeva doplněným černým pozadím interiéru. Líbily se nám i násypníky pro ořechy resp. nákup váženého množství. Zákaznický zážitek velmi zpříjemňuje výrazné označení jednotlivých oddělení. Úplně v závěru nám milá paní pokladní velmi slušně nabídla založení věrnostní karty. Jen velmi těžko bychom hledali doporučení, co ještě vylepšit…“

Jako na trhu a ekologicky. Albert představil nový koncept | Hospodářské noviny (iHNed.cz)

2. místo – Intersport OC Letňany

„Intersport v OC Letňany nás zaujal „lesním“ konceptem. V interiéru prodejny najdeme dekorace imitující kmeny stromů dokonce s ptačími budkami, ve výloze i uvnitř velmi dobře funguje umělá tráva a vystavení trekové obuvi na kmenech stromů. Intersport je take jedním z průkopníků symbiózy kamenné prodejny a e-shopu, kdy si přímo v prodejně můžeme na velkém dotykovém displeji najít a objednat svůj produkt.“

Intersport uvedl v Letňanech nový koncept s imitacemi stromů — Médiář

 

ad 3. místo – Rodinná farma OC VIVO Hostivař

„Toto lahůdkářství do naší soutěže nominovala ředitelka OC Vivo Hostivař – Lenka Kholová. A my jsme pochopili proč – jedná se o velmi zdařilý selský koncept prodejny, která evokuje pocit čerstvých tradičních lahůdek přímo ze statku. Krásně vystavené čerstvé zboží nám ochotně představil super ochotný a komunikativní personál, který nám řekl, že řadu zákazníků už poznává, protože se pravidelně vrací. Toto je podle nás cesta, jak může malá „pultová“ prodejna konkurovat širokému, hlubokému a levnému sortimentu supermarketových řetězců.“

Rodinná farma | Obchody | VIVO! Hostivař

 

 

Na závěr uveďme jak vnímá ocenění umístění vítězné prodejny Lenka Jakešová z vedení Alberta (Manager Instore & Local Communication):

„Cena pro jesenickou prodejnu Albert nás velice potěšila, protože právě Jesenice byla první prodejna, kterou jsme v létě 2020 zremodelovali do nového konceptu. Tento nový koncept přináší řadu novinek, které ocení zákazníci v podobě rychlého a pohodlného nákup. Pro zákazníky jsme rozšířili sortiment čerstvých a zdravý produktů, v naší tržnici (oddělení ovoce a zeleniny) jsme implementovali systém suché páry, který udrží ovoce a zeleninu déle čerstvou, dále nabízíme také bezobalový nákup luštěnin a suchých plodů. Zákazníci se můžou také nově občerstvit v našem Fresh baru, kde jim nabízíme čerstvou kávu pod privátní značkou Perla, čerstvě připravené croissanty a bagety, ale i tradiční zákusky a chlebíčky. Dalším moderním prvkem je zavedení služby skenování nákupu rovnou do tašky přes ruční skenery nebo přímo do mobilu.

Nedílnou součástí nového konceptu je moderní look and feel prodejny, cílem bylo vytvořit prostředí, které změní rutinní nakupování na zážitek. Již na začátku projektu pro nás bylo klíčové, aby prodejna byla pro zákazníka prostorná a vzdušná, aby se v ní zákazník snadno a dobře orientoval, což se nám povedlo díky odlišným motivům na podlaze, designovým prvkům zvýrazňující čerstvé úseky (tržnice, pekařství, lahůdky), inspirativním fotkám umístěných po obvodu prodejny a důležitou roli hraje také správně nastavený systém osvětlení.

Velké díky patří hlavně zaměstnancům prodejny pod vedením Matěje Mihočka, kteří se perfektně starají o prodejnu a hlavně o naše zákazníky.“

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010