TOP zadavatelé – květen 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v květnu 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v květnu 2017 celkově vynaloženo 6,2 mil. Kč. Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s 2,4 mil. Kč, následovaná společností Procter & Gamble International Operations SA s 1,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila s větším odstupem společnost Nestlé Česko, která utratila rovných 660 tisíc korun.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v květnu celkově vynaloženo přes 1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR se 159,7 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz , která investovala 115,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble International Operations SA se 101,2 mil. Kč.