Reklamní investice – prosinec 2019

906 zobrazení

V prosinci 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 22 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V prosinci došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 22 %. Pokles se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: rádio (-15 %), OOH* (-15 %), TV (-21 %), tisk
(-31 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 5,4 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,7 miliard korun). Rádio (695 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (485 milionů korun).

* Outdoor a OOH TV nebudou v roce 2019 obsahovat data od společnosti Media Channel.

Byla ukončena spolupráce se společností POS Media (Instore).

Do dat byla doplněna listopadová data společnosti Cinema City Czech (Cinema).

Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com