Reklamní investice – červen 2019

462 zobrazení

V červnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 11 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V červnu došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 11 %. Pokles se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: TV (-15 %), rádio (-9 %), OOH* (-8 %), Tisk (-3 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 4,7 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,8 miliard korun). Rádio (689 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (498 milionů korun). 

Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com