Kongres Retail Summit 2017, 30.2.-1.2.2017

4094 zobrazení

Retail Summit 2017, s podtitulem ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod, se bude věnovat horkému tématu, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice. Uskuteční se ve dnech 30. 1. – 1. 2. 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu. Očekává se, že se summitu opět zúčastní více než tisícovka retailerů a jejich dodavatelů.

rs-logo-2017

Lidé se nedělí na analogové a digitální, existuje jen „jeden člověk – jeden zákazník“. Ten chce komunikovat a nakupovat s využitím všech možností, které mu nabízí dnešní digitální doba. Přitom však není připraven zahodit vše dobré, tradiční.

Výrobci a obchodníci tvoří „jeden trh“, obsluhují jednoho společného zákazníka, což vyžaduje jejich spolupráci. Jsme součástí jednotného trhu EU, který přináší řadu příležitostí. EU navíc buduje jednotný digitální trh a otevírá tak nové možnosti pro výrobu, obchod a hlavně spotřebitele.

Mizí hranice mezi kamenným a internetovým obchodem, zákazníci je nechtějí. Budoucností je „jeden obchod“ obsluhující zákazníky se znalostí jejich potřeb v dané nákupní situaci, ve všech prodejních kanálech.

Termín: 30.1. ­- 1. 2. 2017
Místo: Clarion Congress Hotel Prague, Praha 9, Freyova 945/33
Pořadatel: Blue Events, s.r.o.

Podrobné informace o akci: ZDE

Registrace na ZDE.

 

Zdroj a foto: Blue Events, s.r.o.