POP STAR za duben 2022 je vystavení shop in shop – Pepsi

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 4/2022. Na prvním místě se umístila realizace shop in shop Pepsi firmy KMV BEV CZ těsně před realizací Vitana/Hamé. Třetí místo obsadilo vystavení Mattoni.

V dubnu bylo hodnoceno 6 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězná realizace Pepsi získala od odborné poroty průměrnou známku 7,1 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,6 bodů) získala realizace za celkové produkční provedení. Realizace shop in shop – Pepsi byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost KMV BEV CZ, realizátorem agentura POS Media CZ.

 

Druhé místo obsadila realizace Vitana/Hamé, která byla umístěna v řetězci Albert HM.

 

Na třetím místě se umístila kampaň Mattoni. V dubnu byla k vidění v řetězci Albert HM.
Zadavatelem a klientem byla společnost Mattoni 1873.

 

Všechny dubnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota.

Hodnocení vítězné realizace

„Vysoká vizibilita, přehledné umístění produktu v dostatečném množství. Toto vystavení bude jednoznačně fungovat.“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Worldwide / McCann Prague.

„Důraz na černou barvu byl v tomto případě trefou do černého! Toto řešení v obchodě nelze přehlédnout.“ uvádí Petr Majerik z Vysoké školy kreativní komunikace.

 

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

 

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR