Jak řetězec KFC myslel v Polsku na seniory
Řetězec KFC přemýšlel, jak v Polsku nejlépe oslavit říjnový Mezinárodní den seniorů. Nakonec přišel se zajímavým nápadem. Za pomoci agentury McCann Worldgroup oslovil polské seniory nečekaně – po celý den veškeré menu restaurace nepoužívalo sexy anglické názvy, ale polské, které nejvýstižněji vypovídali o každém výrobku.
Akce měla velký ohlas, jak u samotných seniorů, tak také u jejich rodinných příslušníků nebo mladších kamarádů, a to jak na sociálních sítích, tak i ve skutečnosti. Lidé, kteří seniory přivedli do restaurace navíc od řetězce jako odměnu obdrželi promo milkshake. Výsledkem bylo zvýšení zákazníků v tento den o 17 %.
V letošním roce plánuje řetězec využití tohoto seniorského menu v každé své restauraci v Polsku.
Informace o kampani:
Reklamní agentura: McCann Worldgroup, Poland
Kreativní ředitelé: Bartek Klimaszewski, Marcin Sosinski
Umělecký ředitel: Grzegorz Karwowski
Copywriter: Magda Banasik
Producent: Dominika Grzegdala
Zdroj: adsoftheworld.com
Foto: adsoftheworld.com, McCANN Worldgroup PL