Nový kreativní nápad, jak podpořit charitativní projekty
Tchajwanská reklamní agentura ADK připravila pro charitativní neziskovou organizaci 7-Eleven speciální POP řešení pro výběr většího množství peněz pro charitativní akci.
Tato ambientní POP kampaň s názvem Rhythmof Love Wall zapojila lidi do charity nejen na místě, ale také na sociálních sítích. Když lidé dali do kasičky mince, ozval se rytmický potlesk umělých rukou na zdi za kasičkou. Lidé si pomocí mobilní aplikace navíc mohli nahrát rytmus, ve kterém pak zeď následně tleskala.

Za 14 dní od instalace „tleskací zdi“získala tato kampaň necelých 10 milionů mediálních interakcí a podmanila si sociální média. Celkově toto místo navštívilo o 37 % více lidí, virtuálně se kampaně zúčastnilo 86,5 tisíce osob a vybralo se o 200 % více než obvykle.
Informace o kampani:
Reklamní agentura: ADK, Taiwan
Design: Party NY Taipei
Produkční společnost: Bye Bye World, 23 Design, InnoCirque, MasuMasu
Hudba a zvuk: Wondrous Inc
Kreativní ředitel: Kurt Lin
Copywriter: Jean Shih
Zdroj a foto: adsoftheworld.com