Lancôme Shop In Shop v parfumerii Notino v Budapešti

342 zobrazení

Staré čínské přísloví praví „Prezentace je na konci dne stejně důležitá, jako prodávaný produkt“ a nejen světoznámá francouzská kosmetická značka Lancôme uznává, že zážitek na prodejně je pro dnešního zákazníka klíčová. Retail experience je i krédem architektů a projektových manažerů z agentury REXY, kteří pro značku Lancôme úspěšně zrealizovali již několik prodejních míst i prodejních konceptů. Nejnovějším společným projektem je nový Lancôme Shop In Shop (SIS) zrealizovaný v maďarském obchodním centru Arena Mall v parfumerii Notino a stal se novou L‘Oréal Luxe flagship, která má za cíl propojení online + offline.

Shop In Shop – fungující prodejní koncept

Jedná se o vestavbu značky do prostředí řetězce vybraného obchodního partnera. Značka Lancôme tak v rámci parfumerie Notino získala přesně vyhrazený prostor, který byl navržen designéry značky Lancôme, ale současně musel respektovat prostředí a provoz parfumerie Notino.

Jsme nadšení, že jsme spolu se značkou Lancôme mohli představit nový SIS v parfumerii Notino Arena Mall. Spolupráce s partnery, se kterými můžeme vyvíjet a implementovat nové služby, jež zpříjemňují nákupy pro naše zákazníky, je pro nás velmi důležitá,“ sdělil International and Retail Director Notina, Jérôme Poussin.

Výhodou SIS je zachování si vlastní brand identity a větší vizibilita značky oproti konkurenci.

V prvé řadě značka Lancôme zajistila větší vizibilitu tím, že zrealizovala boční vchod do prodejny, který zdobí Lancôme logo. Účelem byla nejen větší vizibilita značky, ale také zachycení hlavního „davu“ lidí, který proudí právě tímto směrem. Cílem tohoto prostoru je upozornit na nové Beauty technologie, které jsou na prodejně implementované a mají za úkol velmi podrobnou diagnózu pleti. Jedná se o revoluční změnu u značky Lancôme, která tak zajistí ještě větší retail experience, než tomu bylo doposud. Příkladem tzv. engagement pointu je využití digitálního přístroje Shade Finder od Lancôme, díky kterému si může zákazník vybrat odstín make-upu na míru. Další výhodou SIS jsou nižší investiční náklady, na druhou stranu viditelnost značky, ve srovnání s vlastním prodejním místem, může být v „cizím“ obchodním prostoru menší. Značka Lancôme a digitální retailová agentura DEX Digi experience tento problém vyřešila digitální komunikací, která okamžitě upoutá pozornost zákazníka a zároveň zvyšuje vizibilitu značky.

Budoucností je Phygital – propojení fyzického a digitálního zážitku

Digitální komunikace je retailovým trendem a postupně nahrazuje komunikaci tištěnou. A to zejména proto, že okamžitě upoutá pozornost zákazníka a vtáhne ho do děje – z výzkumů víme, že má o 400 %* více zásahů než komunikace statická. Odráží ale i další retailový trend a tím je „Go green“ – digitál je ekologický, šetří papír i CO2. V neposlední řadě je však také ekonomický – šetří náklady na distribuci, svoz i výrobu dekorací.

Nepostradatelnou výhodou digitální komunikace je možnost vzdálené správy – moderní technologie, která šetří čas, náklady a vše je jednoduše pod kontrolou. Digitální obsah, který běží na dvou 55′ monitorech umístěných v SIS Lancôme v parfumerii Notino, společnost DEX Digi experience nasazuje a spravuje na dálku – jednoduše z kanceláře, na 1 kliknutí.

Komunikace – základ úspěšné spolupráce

Nejdůležitější na celém projektu byla komunikace mezi designery z Francie, Notinem, českým L‘Oréal týmem a agenturou REXY a DEX. Výsledkem je vytvoření nového fungujícího konceptu se zaměřením na skin care beauty technologie a na propojení online a offline.

 

A kdo za realizací projektu stojí?

REXY – full-servisová retailová agentura

Zajišťuje kompletní dodávku komerčních interiérů – od návrhu přes design, projektovou dokumentaci včetně povolení úřadů, výrobu a dodávku nábytku, projektový management až po koordinaci kompletní dodávky včetně stavby, technologií a IT helpdesk.

 

Zdroj a foto: POPAI CE