Valentýn nepřináší českým e-shopům s módou zvýšený nárůst tržeb

Zdá se, že Češi nepropadli trendu nákupu oblečení a módních doplňků přes internet v době před Valentýnem. České e-shopy proto tento svátek nepovažují za klíčové prodejní období a ani příliš neinvestují do marketingových aktivit s ním spojených.

Na tom se shodují zástupci vybraných českých módních e-shopů Zoot, UrbanStore a Bibloo, včetně vyhledávače módy GLAMI. A popsali, jak v tomto období přizpůsobují zákazníkům své marketingové aktivity.

GLAMI.cz, Kristýna Rakovská, brand manager CZ: 

Z našich dat je zřejmé, že Češi se Valentýnem – co se módy týče – moc nezabývají. Více než na Valentýna, kupují zákazníci spodní prádlo na Vánoce, a to dokonce o 100 % více. Ať už jsou to Vánoce nebo Valentýn Češi volí vždy na prvním místě černé spodní prádlo a až daleko po něm další barvy. Červená barva, kterou bychom si s Valentýnem mohli spojovat, sice v únoru malý nárůst zaznamená, je ovšem stále na zadních příčkách. Daleko před ní je již zmíněná černá a například bílá a tmavě modrá.“ 


UrbanStore a Bibloo, Jaroslav Kaucký, chief marketing officer: 

Vzhledem k historickým datům, které máme k dispozici za oba naše projekty UrbanStore a Bibloo víme, že období kolem Valentýna má svůj význam a marketingový potenciál. Z těchto zkušeností rovněž ale víme, že toto období nelze ve fashion vnímat jako jednu z masových akcí typu Black Friday atd., ale je třeba specificky přistupovat k marketingové i produktové strategii formou speciálních selekcí nabídky a segmentace jednotlivých uživatelských skupin.

ZOOT, Lukáš Haubelt, Performance Marketing Manager:

Letos v Zootu na Valentýna žádnou speciální kampaň neděláme. Určitě budeme posílat tematický email a přizpůsobíme Valentýnu náš web. Větší „komerční“ akce, které jsou pro nás důležité, jsou spíše až na konci roku (Black Friday, Vánoce).

Zdroj: GLAMI, foto: pixabay.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010